0 oy
217 göst.
Diğer kategorisinde (1,229 puan) tarafından

Kizlar Philips avent almayı düşünüyorum ve bebeğin gazli bir bebek, hangi çeşit hangi akış kaç numara almalıyım yani 40 günlük ama bir sürü çeşit var 0 3 var +1 ay var antikolik , response, naturel bilmem ne vs yardım edin ya  en iyisi hangisi 

2 Cevaplar

0 oy
(726 puan) tarafından

Ben Philips anti kolik kullanıyorum gayet memnunum.40 günlük bebek için 03 uygun

(1,229 puan) tarafından

Canım emin misin 0 3 ay için deglmi

(726 puan) tarafından

Size 40 günlük bebek için biberon lazım değil mi 

-Reklam-
0 oy
(4,416 puan) tarafından

Eğer bebeğiniz gazlıysa antikolik seçmelisiniz akış olatak 0 seçmelisiniz

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 645 göst.
0 oy
9 cevap 330 göst.
19 Ocak 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Emmarose (281 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 1,138 göst.
8 Kasım 2022 Moda kategorisinde Rghgdm (114 puan) tarafından soruldu
0 oy
30 cevap 795 göst.
12 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Miniminnak (5,112 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,700 soru

24,672,658 cevap

367,347 kullanıcı

...