0 oy
277 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (2,261 puan) tarafından

Hayırlı geceler bacilarim 

Kardeşim ev aldı hayırlısı ile inşallah öncelikle Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🤲 

Ben ev hediyesi alacam bir kaç parça şey daha tabi ama bu kahvaltı takımlarini çok beğendim ama ikisi arası kararsız kaldım sizce hangisi daha güzel 

image

image

notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

4 Cevaplar

0 oy
(6,048 puan) tarafından

Aslında ikincisi daha çok hoşuma gitti ama biraz göz yoruyor. 

(2,261 puan) tarafından

Yengemde desenli seviyor bana kalsa bende sadelikten yanayım :)

(6,048 puan) tarafından

O zaman onun zevkine göre olsun tabi ki. 

(2,261 puan) tarafından

Öyle hoşuna gitmeyen bişey de akşam belki kullanmak istemeyecek

(6,048 puan) tarafından

Tabiki, anlıyorum. 

Bu arada soru başlığını değiştir istersen, post gitti. 

(2,261 puan) tarafından

Bunları yengeme yolayayim en iyisi beğenirse istediğini alırım begenmezse başka bakarım teşekkür ederim post ta kapanabilir artık hem fikiriz burdakilerle ☺️

-Reklam-
0 oy
(4,374 puan) tarafından

Model olarak başka bişey baksanız bence daha iyi olur desenleri çok yorucu

(2,261 puan) tarafından

Yengem desenli sever zevki tabi bende sade severim renkler ve zevkler tartışılmıyor maalesef 😅

(4,374 puan) tarafından

Eğer o şekilde sevdiğinden eminseniz 2 numara yengenizin tarzına göre daha zarif

(2,261 puan) tarafından

Şuan burda paylaşınca da ikinciye biraz daha ısındım gibi teşekkür ederim 

0 oy
(6,933 puan) tarafından

Çok daha güzel sade kibar ürünler var bunlar göz yoruyor 

(2,261 puan) tarafından

Haklısınız herkes böyle demiş ama yengemin zevki desenli olması 


(6,933 puan) tarafından

image     

image 

image  bunlarda desenli bir bakın isterseniz daha temiz duruyor göz yormadan

(2,261 puan) tarafından

Bakicam teşekkür ederim 

0 oy
(9,209 puan) tarafından

İkinci daha güzel  birinci olanın deseninkarışık geldi bana

(2,261 puan) tarafından

Dimi ikinci biraz daha iyi teşekkür ederim 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 182 göst.
0 oy
13 cevap 498 göst.
11 Şubat 2026 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
12 cevap 642 göst.
18 Ocak 2026 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
8 cevap 975 göst.
20 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Bencee (1,230 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,202 soru

24,666,204 cevap

366,988 kullanıcı

...