Ben o açlık yüzünden tansiyonum düştü sokakta bayılmışım karnımın üstüne ve eşim geldi acile gidelim dedi hayır iyiyim dedim beni eve bıraktı 2 saat sonra bi kanama basladi aman allahim hemen özele götürdü düşük riskim olduğunu söyledi 6 ay yattım abartmiyacaksinda ne yapacakmışsın eşinde cahil belliki sen önemlisin onun gözünde
1,512,234 soru
24,666,665 cevap
367,030 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın