Dün kadın doğuma gittim devlete, hiç ölçümlerin yazdığı kağıt falan vermedi görebilir miyim e nabızdan falan çıkıyor mu
göründüğünü söyleyenler var, radyoloji kısmında çıkar varsa eğer
Evet canım buldum teşekkür ederim, normalde özel hastaneye gidiyorum devlet Hastanesiyle özel hastanenin ölçümleri farklı 1 hafta var aralarında
1,512,452 soru
24,669,314 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın