0 oy
1,079 göst.
Çocuk & Ebeveyn kategorisinde (3,870 puan) tarafından

Bugün sabah kontrolum vardı bebeğin gelişimi yoktu açıklık 3 cm yatış yaptık 19 da suni sancıyla doğurdum 

19 Cevaplar

+1 oy
(44,040 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Gözün aydın canım ❤️ 😍 sonunda bittiğğğ gebelik serüvenlerimiz 🤣🤣🤣 şükür kavuşturana

(3,870 puan) tarafından
+1

Cokkk şükür canım atlattık darısı bekleyenlere ❤️❤️❤️🤗

(375 puan) tarafından

Amin yarabbim benim için de dua edin çok korkuyorum birşey olucak diye 

(375 puan) tarafından

İsmi ne bebeisn

-Reklam-
+1 oy
(862 puan) tarafından

Kadın baklava yaparken dedıkı dogurunca yerım gitti dogurdu bol bol sur olsun o baklava sana 😁


Gozun aydın 

(2,518 puan) tarafından
+1

eee dunku baklavalar bugun gelir bitaraflarini tirmalar 🤣🤣🤣

(862 puan) tarafından

Heeee valla 😆😆

(3,870 puan) tarafından

Ahahaaaa aynen öyle oldu😂

+1 oy
(2,519 puan) tarafından

Sağlıcakla büyüsün inşallah rabbim onu bağışlasın. 

(3,870 puan) tarafından

Amin canim rabbim seninkine de sağlık versin

(2,519 puan) tarafından

Allah razı olsun canım

+1 oy
(3,420 puan) tarafından

Gözün aydın canım Allah analı babalı büyütsün inşallah 🥰

(3,870 puan) tarafından

Amin canım darısı senin başına dicoşun kardeşi sağlıkla dogsun

+1 oy
(70 puan) tarafından

Gözün aydın canm benm allah bagıslasın inşallah 

(3,870 puan) tarafından

Amin Allah razı olsun 

+1 oy
(1,132 puan) tarafından

Önceki postu gördüm nazara gelmişsin kız kardeşimde hamile fotoğraf paylaşmisti ertesi gün suyu geldi 37 haftalıkti çok Şükür iyi şuan ben artık net inanıyorum sağlıkla büyüsün inşallah 

(3,870 puan) tarafından
+1

İyi ki nazara geldim kız boşver kurtuldum en azından ben stres yapiodum gece olur diye falan 

(1,455 puan) tarafından

Ay bende de o korku hep vardı ya ,ya gece birden sancım gelirse diye ,telaş telaş bir çocuğumda vardı , düşündükçe insan strese giriyor.

Allah analı babalı büyütsün cnm masallah doğurmussun.😊

0 oy
(2,518 puan) tarafından

gule gule buyut bebisi. bol bol akil sagligi diliyorum sanada :))))

(3,870 puan) tarafından

Amin canim 🤭

0 oy
(15,126 puan) tarafından

Hayırlı olsun Rabbim sağlıcakla büyütmeyi be hayırlı evlat olmasını nasip etsin 😊

(3,870 puan) tarafından

Amin çok sağol seninkileri de inşallah 

0 oy
(126 puan) tarafından

Çok geçmiş olsun. Bebişin saglilkla büyüsün 

(3,870 puan) tarafından

Amin çok sağol canım 

0 oy
(662 puan) tarafından

Allah analı babalı büyütsün

0 oy
(1,799 puan) tarafından

Çok geçmiş olsun canım Allah analı babalı büyütsün. Nasıl geçti 

(3,870 puan) tarafından

Sağol canım ilk kızımda da suni aldım ama bu cokkk cokkk kötüydü ama doğum başladıktan sonrası iyiydi

(1,799 puan) tarafından

Rabbim herkesi bı sancida kurtarsın suni sancı gerçekten çok zor .

Bebeğin adını taktınız mi

0 oy
(9,220 puan) tarafından

Gözün aydın olsun sağlıklı hayırlı evlat olsun inşallah

(3,870 puan) tarafından

Amin canim Allah razı olsun 

0 oy
(27,112 puan) tarafından

Gözün aydın. 🌸 Allah  analı babalı büyütmeyi nasip etsin 

(3,870 puan) tarafından

Amin canim 

0 oy
(2,468 puan) tarafından

Gözün aydın canım nasıl geçti doğum normalmi oldu acaba benimde az kaldı merak ediyorum o yüzden 

(3,870 puan) tarafından

Evet dikerken hissediosun ağrıyor baya ama şu an iyi 

(2,468 puan) tarafından

Uyuşturmuyolarmı iğneyi hissediyosun öyle 

(3,870 puan) tarafından

Uyusturdular ama yine hissettim hep ama doğumdan zor değil 

(2,468 puan) tarafından

O doğum için çıktığın çatalde ne kadar süre kalıyorsun yani ne seviyeye gelince o koltuğa alıyorlar seni

(3,870 puan) tarafından

Açıklığın 8 cm i geçince falan aliolar ki zaten artık bebek makatina baski yapmaya başlıyor Çataldan sonrası çok uzun sürmüyor 

0 oy
(6,054 puan) tarafından

O baklavadan sonra normaldir bacım 😄 hayırlı olsun

(3,870 puan) tarafından

Herkes taktı baklavamaa😂😂

0 oy
(5,501 puan) tarafından

Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün dostum ❤️

(3,870 puan) tarafından

Amin canimm ❤️

0 oy
(7,767 puan) tarafından

Bak lohusayken baklava açmaya kalkışma dikişlerin patlar Allah korusun 

Gözün aydın canım sağlıcakla büyüsün inşallah 🙏 

(3,870 puan) tarafından

Taktınız baklavamaa 😂 teşekkürler canim Allah razı olsun 

0 oy
(845 puan) tarafından

Gözün aydın canım sağlıkla büyüt bebişini 

0 oy
(32,625 puan) tarafından

Maşallahh gözünaydın canımm

İlgili sorular

+1 oy
17 cevap 1,280 göst.
+1 oy
2 cevap 340 göst.
0 oy
4 cevap 598 göst.
0 oy
6 cevap 282 göst.
11 Mart 2021 Diğer kategorisinde yigitinannesi0 (1,300 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,482 soru

24,669,857 cevap

367,196 kullanıcı

...