+1 oy
539 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Hanımlar biz kiraciyiz 1 ay falan oldu bu eve tasinali abolenigi uzerimize alırken kirgaz evde 2 kaçak var bide pencereye havalandırması yokmuş dedi bizde tamirci falan çağırdık 5 bin tuttu bunu bizim ödememiz gerek ev sahibimi ev sahibini aradik ama telefonları açmıyor 

12 Cevaplar

+4 oy
(14,536 puan) tarafından

bunu ev sahibinin ödemesi gerekiyor. telefonu açıyorsa faturayı atın ev sahibine kirayı 5bin eksik gönderin açıklama ile

tarafından

Teşekkür ederim cevabınız için 

-Reklam-
+1 oy
(1,182 puan) tarafından

Bunu ev sahibi ödemeli. Kiradan kesip gönderirsüniz telefon açmıyorsa açıklama kısmına yazarsınız ibandan gönderrken

tarafından

Öyle yapalım ozaman kira atrken 

0 oy
tarafından

Bence ev sahibinin ödemesi lazım. Sonuçta ev onun . 

tarafından

Aynen bende öyle dedim ama adam açmıyor telefonuesaj attik ona dahi cevap vermiyor 

0 oy
(626 puan) tarafından

Ev sahibi ödemeli 

tarafından

Teşekkür ederim 

0 oy
(34,373 puan) tarafından

Siz yaptırmışsınız zaten ev sahibininde o ücreti kiradan düşmesi lazım onun evi sonuçta tabiki ondan çıkacak parası 

tarafından
+1

Evet ama açmadı teli bizde kirayi ödedik artık diğer ay keseriz 

0 oy
(5,660 puan) tarafından

Alıp goturemeyeceginiz şeyleri ev sahibi karşılar 

tarafından

Teşekkür ederim cevabınız icin

0 oy
(5,236 puan) tarafından

Ev sahibi ödemeli canım senlik bı durum yok 

tarafından

Açmadı telefonu bakalım ne diyecek 

0 oy
(20,161 puan) tarafından

İlk 6 ay çıkan tüm sorunlar ev sahibi demirbaş için söylüyorum sonrası kiracı bizim sözleşmede

tarafından

Bende öyle dedim ama ev sahibi açmıyor telefonu mesajta artık cevab yok 

(20,161 puan) tarafından

İstediği kadar açmasın ödemeyi açıklama olacak şekilde ibana yapın. Girdiğiniz zaman belli ödeme zamanı belli. İtiraz edemez

0 oy
(6,959 puan) tarafından

Demirbaslari ev sahibi yapar. Bu bahsettiginiz seyler demirbas oldugu icin odemeyi ev sahibi yapar ya da kiranizdan duser.

tarafından

Kirayı ödedik bu ay telefonuda açmıyor bakalım ne diyecek 

(6,959 puan) tarafından

Bi dahaki ay kesip gonderirsin. Fatura al ama masraflarini.

0 oy
(826 puan) tarafından

Bu bir nevi demiebaşa girer yani ev sahibine aittir. Telefonlarınızı açmıyorsa durumu bildiren detaylı bir mesaj yazın ve 5.000 liralık masrafı kiradan düşeceğinizi de belirtin mutlaka size geri dönüş yapacaktır. geri dönüş yapmazsa da kiranızdan 5000 TL'yi eksik yatırır açıklama kısmına da durumu belirtirsiniz

0 oy
(187,416 puan) tarafından

bunu yuzde 100 evsah8bi oder

0 oy
(5,190 puan) tarafından

Kırayı eksık odersınız evde bırsey olunca bız yapınca kıradan kestık ev sahıbıne aoyledık tmm dedı

İlgili sorular

+1 oy
29 cevap 1,872 göst.
+1 oy
27 cevap 1,912 göst.
27 Aralık 2024 Diğer kategorisinde 12345ebe (1,329 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 1,303 göst.
24 Şubat 2023 Diğer kategorisinde Nerosahmet (921 puan) tarafından soruldu
+2 oy
35 cevap 1,216 göst.
2 Nisan 2025 Diğer kategorisinde anneadayi_96 (1,884 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,626 cevap

367,022 kullanıcı

...