+2 oy
832 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (10,125 puan) tarafından

https://www.instagram.com/reel/DPuLtyljGGW/?igsh=a3lvZzVscWw3ZWdt


Biz Antep'te yiz ve dünden beri üşüyorum ya daha erken diyorum eşim açalım dedi ama çocuklar var dün açtık düşük derecede

Sizde durumlar nasıl

18 Cevaplar

+1 oy
tarafından
 
En İyi Cevap

Antepte ne kombisi kiz biz ankarada acmadik 

-Reklam-
+1 oy
(3,416 puan) tarafından

1 aydır soba yakıyoruz vallahi 😁

(3,416 puan) tarafından
+1

Sanırım evet canım 😁😁

(2,518 puan) tarafından

basligi gorunce. komsulari beklioz yazmaya girdim posta:) bi beş fk once izledim bende videoyu

(16,097 puan) tarafından

Ayy sevindim Hülya ya Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🥰

(10,125 puan) tarafından

😂😂 hayırlı olsun hülya💜

@Casperiye bende post attığımı unuttum bir girdim 30 a yakın bildirim

(3,416 puan) tarafından

Amin Allah razı olsun canım 🥰💜

+1 oy
(14,397 puan) tarafından

İstanbul'dayim daha acmadik ama bugün yarın açarız heralde

+1 oy
(2,901 puan) tarafından

, Ankara'dayım 3 gündür açıyorum 35'lerde 34 bazen

+1 oy
(5,671 puan) tarafından

Bizde maraş tayız düne kadar dayandık ama çocukların burnu akmaya başladığı için dün açtı eşim. 

(10,125 puan) tarafından

Dün özellikle çok soğuktu

(5,671 puan) tarafından

Evet bizde üşüdük çocukları da üşüttük burnu akıyor ikisininde 

+1 oy
(9,211 puan) tarafından

Bir hafta olacak açtım ben gece soğuk oluyor çocuklar üstünü açıyor benim ufaklık bide çorap sevmiyor alıştı yazın yalın ayak atletli gezmeye soyunup duruyor 

+1 oy
(13,667 puan) tarafından

Klima açık bacım yanıyor buralar 

(10,125 puan) tarafından

Aa hangi şehir

(13,667 puan) tarafından

Hataydayım 

+1 oy
(1,883 puan) tarafından

Klima yakiyoruz ama boyke giderse accaz

+1 oy
(2,863 puan) tarafından

Evet 4 gün oldu

+1 oy
(34,373 puan) tarafından

1 ay kadar olmuştur açalı soğuk oluyor alt kat olduğu için 

+1 oy
(7,174 puan) tarafından

Biz açalı 1 hafta oldu hala üsuyoruz 

+1 oy
(852 puan) tarafından

Ankaradayım 3 gündür açıyorum gündüzde kapatmıyorum 

+1 oy
(1,363 puan) tarafından

Çorumdayım dün açtım bugün güneşli kapattım ama geri açarım gibi müstakil evdeyiz biraz soğuk oluyo 

+1 oy
(5,660 puan) tarafından

Erkeni geçi oldugunu dusunmuyorum üşüyorsam zamani gelmiş demektir herkesin direnci farkli

0 oy
(1,207 puan) tarafından

2 gün önce açtik sonra baktık hava güzel geri kapattık kocaelideyim ben hava yaz havası gibi sıcacık güneşli 

0 oy
(17,479 puan) tarafından

Bingöldeyiz dün akşam açtık 

0 oy
(5,190 puan) tarafından

Dun aksam buz gıbıydı actık suan acık 25te kapatmam kısıkta kalıcak artık

(10,125 puan) tarafından

Ay aynıymış havalar her yerde⬅➡⬆⬇↗↘↙↖

0 oy
(11,989 puan) tarafından

Bende aşmıcektim eşim açtı 2.gun yandı geri kapadım bende 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 182 göst.
31 Ekim 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
30 cevap 1,409 göst.
11 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Dolunay65 (2,137 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 375 göst.
18 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Kayra04 (95 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 657 göst.
22 Eylül 2022 Diğer kategorisinde Oylesinebiriiste (1,369 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,350 soru

24,668,039 cevap

367,107 kullanıcı

...