0 oy
1,312 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (34,373 puan) tarafından

Kullanan var mı diğerleri boykot diye almıyorum bunu ilk kez alıcam

20 Cevaplar

+2 oy
(31,457 puan) tarafından

Ben memnunum sparx aldım o çok kokulu sevmedim bingo hoşuma gitti bir kaç aydır onu kullanıyorum 

(34,373 puan) tarafından

Bende deneyeyim inşallah güzel çıkar 

-Reklam-
+1 oy
(2,043 puan) tarafından

Ben çoğunu denedim koku bırakıyordu bingo kullanıyorum şuan temizliyor güzel 

(34,373 puan) tarafından

İlk kez almayı düşündüm bende bakalım inşallah iyidir 

+1 oy
(3,596 puan) tarafından

Ben memnunum ikinci pakete geçtim geçen hafta 😁

(34,373 puan) tarafından

Güzel yıkıyo mu ben ilk kez alacağım 

(3,596 puan) tarafından
+1

Evet canım yıkıyor 

+1 oy
(20,073 puan) tarafından

image

Bingonun  bu kapsülünü kullanıyorum çok memnunum ben☺️
(34,373 puan) tarafından

Çok teşekkür bende deneyeceğim inşallah 💕

(287 puan) tarafından
+1

Arkadaşın koyduğu bu resimdekini alın pro max! Ben çok mumunum yanlışlıkla sadece pro olanı almışım aşırı koku bırakıyordu annemde gidip onu almıştı kullanamadı 

(793 puan) tarafından

Bende bunu kullanıyorum.buna geçene kadar makineyi değiştirmeyi düşünüyodum. Bunu kullanmaya başlayınca sorun makinede değilmiş dedim çok güzel temizliyor 

+1 oy
tarafından

En güzeli bence finish kullanıyordum daha önce boykot diye bingoya geçtim ve çok memnunum kaldım bime gelecek salı günü indirimli alıp deneyebilirsin

(34,373 puan) tarafından

Kaç tane çıkıyo içinden görmedim ben hiç 

(252 puan) tarafından
+1

Finish çok bozdu kalite falan kalmadı hem pahalı hem kötü arayıp şikayet ettim ilgilenmediler bile 

tarafından
+1

185 TL ye 50 adet var

(771 puan) tarafından

Bu salı mi bim e gelick kaçrmym 

+1 oy
(2,660 puan) tarafından

Ben asperoxun deterjanıni çok beğendim 

(34,373 puan) tarafından

Tableti var mıydı onun 

(252 puan) tarafından
+1

Sparx diye geçiyor

(2,660 puan) tarafından
+1

Aynen

+1 oy
tarafından

Al gulum ben kullaniyorum 

(34,373 puan) tarafından

Sağolasın ❤️🌸

+1 oy
(2,000 puan) tarafından

Ben kullanıyorum aşırı memnunum gerçekten ma

(34,373 puan) tarafından

Teşekkür ederim 

+1 oy
(1,061 puan) tarafından

Fınısh, faıry kullanmıyorum bingodan memnun kalmıştım. Renaxı beğenmedim. Şuan Bongo alacam bıttı elimde kiler 

(34,373 puan) tarafından

Teşekkür ederim bende alcam inşallah 

+1 oy
(7,173 puan) tarafından

Ben kullanıyorum cokta memnunum canım 

(34,373 puan) tarafından

Teşekkürler 

+1 oy
(14,397 puan) tarafından

Ben kullanıyorum akıllı kapsül mu ne bişey yazıyordu üstünde gayet güzel yıkıyor bardaklarda bugu iz falan kalmiyo. Asperoks da kullandım oda iyiydi ama bingo ona kıyasla daha güzel 

(34,373 puan) tarafından

Benim kaşıklarımda yağ kalıyo iyi gelir inşallah 

(14,397 puan) tarafından
+1

Ben bardaklara özellikle titizleniyom koku da kalmıyor buguda benim için çok okey

+1 oy
(4,374 puan) tarafından

Bingo pro max kullanıyordum 2 ay önce çok memnunum bardaklarda bugulanma çizilme asla olmadı ve oldukça güzel temizledi

(34,373 puan) tarafından

Teşekkür ederim çoğunluk güzel olduğunu yazmış bende deniycem inşallah 

+1 oy
(3,870 puan) tarafından

Ben geçen porcozun sıvısını aldım 116 TL gayet de güzel bingo ve asperox u beğenmedim ben

+1 oy
(4,474 puan) tarafından

Axperox kullanıyorum memnunum Bingöl pek yıkamıyor ya ilk aldığım da memnun kalmıştım şimdi leke bırakıyor 

+1 oy
(20,164 puan) tarafından

Kullandığım en iyilerden diyebilirim ben pril kullanıyorum normalde bingo da çok iyi

(34,373 puan) tarafından
+1

Teşekkür ederim bende denicem mutlaka 🌸

+1 oy
(9,188 puan) tarafından

Hep bingo kullanıyorum çok memnunum 

(34,373 puan) tarafından

Teşekkür ederim 

+1 oy
(32,625 puan) tarafından

Akıllı tabletmi diyosun ben boykot olduğunu bilmiyordum eşim almış hiçte memnun değilim *** gibi yıkıyo

(34,373 puan) tarafından

Bingo boykot değil de nasıl yıkıyomuş diye buraya danışayım dedim ilk kez alıcam çoğu kişi iyi diyor bakalım 

(9,188 puan) tarafından

Akıllı tablet ne oluyor

(32,625 puan) tarafından

Ayy ben akıllı tablet olanı almış eşim hiç memnun değilim hiçte akıllı değil ay

+1 oy
(2,468 puan) tarafından

Ben bi paket denedim beğenmedim açıkçası normalde diğer detarjanlarım bingodur bulaşıkta rossmandan domol marka kullanıyorum herşeyini gayet güzel memnunum temiz içerikli bide 

(34,373 puan) tarafından

Çoğu kişi iyi demiş de bakalım bir de ben deniyim bingoyu

0 oy
(9,450 puan) tarafından

Uzun zamandır kullanıyorum memnunum. 

(34,373 puan) tarafından

Teşekkür ederim sipariş verdik gelince bende deniycem inşallah 🥰

(9,450 puan) tarafından
+1

Rica ederim canım 

0 oy
(2,691 puan) tarafından

Güzel bende kullaniyorum şuan koku birakmiyor 

(34,373 puan) tarafından

Teşekkür ederim sipariş verdim geldiğinde inşallah bende deniycem🥰

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 2,474 göst.
0 oy
9 cevap 826 göst.
+3 oy
7 cevap 1,040 göst.
25 Ağustos 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde ikbal (64,939 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 1,936 göst.
24 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde duygumiray (972 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,223 soru

24,666,428 cevap

367,008 kullanıcı

...