Insanları tanıdıkça yalnızlık güzelleşiyor
İnsanları tanıdıkça hayatan soguyorumm
Artık insanları tanımak istemiyorum .. hep diyorum çocuk ve saf kalsaymışım keşke
1,512,206 soru
24,666,250 cevap
366,991 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın