Geceye bir şiir bırakmak istiyorum bugün beynimin içinde hep bu şiir vardı..
İnsan büyüdükçe vefa ne demek daha iyi anlıyor oluruna bırakmayı "şarkıların bu kadar güzel olduğunu kelimelerinse kifayetsiz olduğunu" acı tatlı yaşanmışlıklarla öğreniyor. Tabi benim görüşüm herşeye teşekkürler beni bugünki İnci yaptığı için ama içimizde ince bir sızı bırakıyor çoğu şey☺️
İyi geceler efenim ❤️❤️❤️
1,512,746 soru
24,673,172 cevap
367,379 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın