+2 oy
2,496 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (9,667 puan) tarafından

Orjinal akrepli tekila 😂😂

Ben bunu içerim diyen varmi..

Memleketi Meksika 😁😁😁

Nit: günah diyenler postuna girip yazmasın lütfen saygılar.. 😊

image


22 Cevaplar

+3 oy
(262 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Ahahaha ilk defa görüyorum😂 nerden buldun kız😂

(9,667 puan) tarafından

Meksikadsn geldi 😊 esime

(262 puan) tarafından

Bende meksika midesi olduğunu sanmıyorum merakıma denerdim yine de tekilayı severim 😂

(9,667 puan) tarafından

Değişik birsey bende görmedim sanirim.oraya özel birsey 

-Reklam-
+20 oy
(2,549 puan) tarafından

İçkinin pis , iğrenç,  iğreti olduğunun bir kanıtı daha 


Not = günah demedim , günah demeden günah dedim o yüzden posttan çıkmadım 😉

(8,151 puan) tarafından

Eji wan🤣🤣🤣65

(2,549 puan) tarafından

Liste böyle uzayıp gidecek herhalde, ne güzel 😁💜

(8,151 puan) tarafından

E not var o yüzden yazmamak daha iyi🤣

(2,549 puan) tarafından

Ahahhahaja alemsin kız . Kahkaha attım İnan ki😁

(845 puan) tarafından

Bende vanliyim65

+7 oy
(1,317 puan) tarafından

İçkinin Günah olmasından da ötesi böyle sosyal medyalarda normalmiş gibi ozentilikle paylasman asla doğru değil sigara da olsa aynı tepkide bulunurdum çünkü içki bütün kötülüklerin anasıdır Avrupa'da yasasan da bu durum asla değişmez dini dili ırkı ne olursa olsun içki kötüdür bu denli özendirici paylaşımları devlet sosyal medyadan da sansurletmeli 

+4 oy
(4,043 puan) tarafından

Her haliyle berbat ya

+3 oy
(14,507 puan) tarafından

sebebi neydi ki😂😂


çok ürkütücü duruyor 

(9,667 puan) tarafından

Bilmem elin adamı yapmis ben degil😁

+3 oy
tarafından

Bunun içinde şimdi gerçekten akrep mi var? Fotoğrafta gördüğüm gerçek akrep mi? İnsanlar gerçekten çok kötü ya hayvanlara eziyet etmekten bıkmadılar Allah ıslah etsin inşallah 

(4,365 puan) tarafından

Evet gerçek akrep ve canlı atıyorlar akrebi

tarafından

Hiç bir faydası yok sırf gösteriş.  Yazık günah vallahi . Ekosistemin içine ettiler . Mevsimler birbirine girdi. Başımıza taş yağmadığına şükür etmemiz gerekiyor 

(4,365 puan) tarafından

Yapacak bişey yok herkes ektiğini biçecek ama aç kalarak ama susuz kalarak ama sıcaktan kavrularak 

(9,667 puan) tarafından

Canim zaten zehirli hayvanları öldürmek kuranda bile var 

tarafından
+3

Canım evet 5 hayvanı öldürmek günah değil ama sana zarar verirse, kaldı ki hayvanı canlı canlı can çekişe çekişe öldürüyorlar be 😥

+2 oy
(7,767 puan) tarafından

Deneyebilirim 

(9,667 puan) tarafından

Degilmi sırf meraktan olabilir 😊

+2 oy
(3,410 puan) tarafından

Üstündeki akrep olmasa iyiydi 😂

(9,667 puan) tarafından

Üstünde olsa iyi bacı içinde o akrep ve gercek

(3,410 puan) tarafından

Ayyy inanmıyorum 🤢🤦‍♀️

+2 oy
(9,762 puan) tarafından

İçinde akrep mi var

(9,667 puan) tarafından

Evet😁

(9,762 puan) tarafından

Yicek mi eşin onu

(9,667 puan) tarafından

Yok kız yenmez herelde kurtlusuda varmis arkadaşı getirmiş😂

(9,762 puan) tarafından

Iyyyy iğrenç 😀

+2 oy
(17,126 puan) tarafından

Gel sunumu mezesi benden 😊

(9,667 puan) tarafından

😊😊

+2 oy
(2,923 puan) tarafından

Kübalılar akrepten ve zehirinden kanseri yavaşlatan ilaç yaptıgını biliyorum ama bunu ilk defa gördüm kız eşim yurtdısına gidip geliyoken arkadaslarına farklı içkiler getirdi ama bunu ilk defa gördüm. 🤣🤣🤣

(9,667 puan) tarafından

Sanirim Meksika özel yoksa biz kendimizden çıktık yurtdisina böyle ilk gorduk

(2,923 puan) tarafından

Benim eşimde is için gidiyo geliyo sürekli arkadaşları ister hep getirir inşallah zehirlenmezsiniz bacım ☺️

(9,667 puan) tarafından

Ben içmiyorum eşim içince bakacagiz

+2 oy
(5,659 puan) tarafından

Ben bunun yilanlisini falan görmüştüm o şarapti sanirim cok korkunç asla da mantikli bulmuyorum. Hayvanlar bu şişelerin içine canlı konuluyor bi nevi boğuluyor ha hayvan deneyin yapan urun ha hayvanlı alkol... 

Araştırmistim bilimsel hiçbir faydası yok pazarlama hilesi

(9,667 puan) tarafından

Yapıyorlar işte bencede anlamı yok

+2 oy
(911 puan) tarafından

Midesi bulanan girmesin yazsan iyi olur . Kuscam neredeyse. 

(9,667 puan) tarafından
+2

Iyi kusmalar daha gozlerin ile okumaya ogrenememssin bana demagoji yapma

(911 puan) tarafından
+2

Demagoji ne demek önce araştır 2 kelime öğrenip her yerde kullanılmaz. 😏

+2 oy
(4,298 puan) tarafından

Haramdan keyif alan, cehennemi sorgulamasin 

(9,667 puan) tarafından

Tamam 😊

+1 oy
(1,230 puan) tarafından

Denedin mi merak ettim 😁

(9,667 puan) tarafından

Yok daha denemedim ben icmiyorum zaten eşim içer onuda tek içmez 😄

(1,230 puan) tarafından

Denersin enteresan bişey duruyo tadını etkilemişmidir bilemedim 

(9,667 puan) tarafından

Bilmiyorum 😊

(1,230 puan) tarafından

Merak ettim denersen yaz buraya 😁

+1 oy
(4,365 puan) tarafından

Görmüştüm elime almaya cesaret bile edemedim çığlık atarak kaçmıştım

(9,667 puan) tarafından

😁😁

+1 oy
(9,203 puan) tarafından

Ayy o ne kız günahına sevabına ben karışmam ama çok iğrenç duruyor içim ürperdi yılan çıyan akrep bu tarz canlıları tv de bile görünce kötü oluyorum sen şişeyi tutmuşsun 😳😱

(9,667 puan) tarafından

😁😁

+1 oy
(191 puan) tarafından

Bı bu eksikti 😏

0 oy
(5,508 puan) tarafından

Tekila değil de mezcal bunun adı. Ben denemiştim yaklaşık 6 yıl önce, çok zevksizdi içmesi bana göre çünkü aşırı acı bir içki. :) Meksika’da yılanlı, kurtlu ve akrepli olanları görmüştüm reyonda. 

(9,667 puan) tarafından

Aynen kurtlusuda var 😁 valla ben icmemde eşim içer ya onlar zaten  mastika bile içiyorlar ev yapimi 😊

0 oy
(43,765 puan) tarafından

Harammmm gunahhhh 🤣🤣 içki kullanmam da bunu içenin midesi yok gi bacı akrepli akrepli 🤣🤣

(9,667 puan) tarafından

Yok zaten miyldye cig balık yiyen bunuda içer bence😆😆

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 902 göst.
28 Eylül 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Rabiaaacaa (1 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 540 göst.
0 oy
7 cevap 429 göst.
0 oy
16 cevap 949 göst.

Kategoriler


1,512,180 soru

24,665,974 cevap

366,976 kullanıcı

...