0 oy
83 göst.
Çocuk & Ebeveyn kategorisinde (82 puan) tarafından

Ben atanamamış bir öğretmenim kızım şuan 3.5 yaşında öğretmenlik için başvuru yaptım ama çağrılmadım şuan bir sigorta şirketinde çağrı merkezi için görüşmeye çağrıldım şartlar nedir bilmem ama asgari ücret ve evime uzak bir mesafede kızımı devlet kreşi ne yazdırsam ön nine yakın özelleri diyemiyorum bile ben ne yapacağımı şaşırdım bir yandan kendimi işe yaramaz hissi bir yandan kızım ben yolumu göremiyorum ben ne yapmalıyım sizce çok bunaldım 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

+1 oy
9 cevap 345 göst.
0 oy
8 cevap 260 göst.
20 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Djdjjdhd (1,073 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 1,016 göst.
23 Aralık 2018 Diğer kategorisinde Abutnur (118 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,607 cevap

367,020 kullanıcı

...