0 oy
158 göst.
Diğer kategorisinde (1,149 puan) tarafından

Doktor izne çıkacakmış geldiğim zaman ameliyata alırım dedi bende geç oluyor dedim bişey olmaz diyor ne kadar rahatlar kabul etmedim o tarihi sizce normalmi

2 Cevaplar

0 oy
(14,556 puan) tarafından

bebek kanala inmezse sorun olmaz o tarih 

-Reklam-
0 oy
(3,494 puan) tarafından

Bana şehir hastanesi bile isteye o tarihe verdi canım. Her hafta kontrole gidiyorum. Sancın suyun gelirse hemen gel alırız dediler. Normalde 38-39 arası olur planlı sezaryan ama yoğunluktan sanırım o tarihe bıraktılar😥

İlgili sorular

+2 oy
3 cevap 247 göst.
24 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Sevgi.su01 (59 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 100 göst.
24 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Sevgi.su01 (59 puan) tarafından soruldu
+2 oy
4 cevap 614 göst.
20 Nisan 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Gurbetci_Saban (5,671 puan) tarafından soruldu
+5 oy
28 cevap 2,353 göst.
20 Nisan 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Yeniianneem36 (2,660 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,251 soru

24,666,815 cevap

367,042 kullanıcı

...