+2 oy
150 göst.
Cinsel Yaşam kategorisinde (7 puan) tarafından

Aslında hep dikkat ediyordum adetimi takip ediyordum geçen ay telefona kaydetmedim ve aklımdan çıktı tek bildiğim 20nin başlarıydı.

İlişkiden 24saat geçmemiş ertesi gün hapı kullandım sorun olmadı 1hafta önce şiddetli kasık ağrım oldu hastaneye gidicektim kendiliğinden geçti hiçbir kan başka birşey olmadı.Hala adet olmadım ilaç yüzünden mi bilmiyorum benden fazla kafama takıyorum buda ona sebep olabilir.Test yapmaya cesaretim yok sonuçlarından inanılmaz korkuyorum hamilelik belirtileri falanda yok tek şey adet olmamam.Ve bayrama denk geliyorum kadın doğum uzmanı bulamam büyük ihtimalle bayramdan sonraya kalıcak

1 cevap

+1 oy
(308 puan) tarafından

Ertesi gün hapı hormanları mahvediyor. Muhtemelen gecikme ve kasık ağrısı bu yüzden ama yine de ihtimal var Yüksek koruma sağlıyor normalde 

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 101 göst.
26 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Sena1235 (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 280 göst.
28 Mart 2025 Diğer kategorisinde Kadinca_7768939 (1 puan) tarafından soruldu
+2 oy
6 cevap 508 göst.
0 oy
0 cevap 75 göst.
17 Eylül 2025 Cinsel Yaşam kategorisinde Ayparca (113 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,338 soru

24,667,957 cevap

367,096 kullanıcı

...