+1 oy
245 göst.
Çocuk & Ebeveyn kategorisinde (21 puan) tarafından

Çocugum var bıtane ama ben. 2.ye gebe kalamıyorum ovolosyon testide kullanırım ama olmuyo neden olabilir başına gelen varmı

4 Cevaplar

+2 oy
(16,097 puan) tarafından

Allah’ın bir bildiği vardır belkide 😇

(11,830 puan) tarafından
+1

allahin sevdigi kulusindur hayatinin kaymasina musade etmiyordur yazmaya gelmistim oysaki😂😂

-Reklam-
0 oy
(5,683 puan) tarafından

Çok stres yapma kendine gebe kalamıyorum diye. Akışına bırak. Korunmayı bıraktıysanız ve sorun yoksa illa ki olur. 

0 oy
(1,461 puan) tarafından

İlki kaç yaşında 

0 oy
(6,717 puan) tarafından

Canım benimde bir kızım var ikinciye hamile kalıyorum ama düşük oluyor sağlıkla ilgili bir sıkıntımız yok ama yinede düşüyor tutunmuyor olmuyor Allah'ın takdiri vardır bir zamanı herhalde bizde bekliyoruz 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 490 göst.
23 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Lidaadil (65 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 218 göst.
2 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Nagiiiss (1,851 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 474 göst.
11 Şubat 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Esraa45 (469 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 319 göst.
22 Haziran 2022 Diğer kategorisinde yenigelin24 (301 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,482 soru

24,669,857 cevap

367,196 kullanıcı

...