+6 oy
811 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (1,401 puan) tarafından

image

Kararsız kaldım kızlar bayramda güzel olur mu olursa da hangisi güzel

image

image

8 Cevaplar

+5 oy
(9,055 puan) tarafından

3 u de guzelmis hem takim hem farkli sekilde kombinlersin o yuzden takımlari seviyorum 

-Reklam-
+4 oy
(1,598 puan) tarafından

Giyilir. Cok da guzellermis. Kilom musade  etse su kot gibi olanı alirdim ben. Cok beğeniyorum. Güle güle kullan simdiden

(1,401 puan) tarafından

Güzeller valla bende cok beğendm yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🏼☺️

+4 oy
(9,211 puan) tarafından

Giyilir bende ikinciye benzer bir şey aldım pantolon gömlek tarzı birinci ve ikinci olan çok güzel

+3 oy
(3,167 puan) tarafından

Güzelmiş beğendim haki rengi daha güzel 

+2 oy
(34,373 puan) tarafından

Aynı modelin farklı renkleri dimi sen hangisini beğendin güzel görünüyolar

(1,401 puan) tarafından
+1

Haki rengi olanı beğendim ama 38 beden tek kalmış kot olanı alabilirim 

(34,373 puan) tarafından

Kot olan da güzel güle güle giyy şimdiden❤️

(1,401 puan) tarafından
+1

Sağol canım 🙏🏼☺️

+2 oy
(2,940 puan) tarafından

Kot olan çok iyi

+1 oy
(260 puan) tarafından

Daha önce alışveriş yaptınız sanırım moda sena güvenilir ise bende bakayım genelde selvim nisa ya bakıyorum modeller de güzelmiş bence giyinir 

(1,401 puan) tarafından

Evet güzel gerçekten ve güvenilir bi site 

+1 oy
(156 puan) tarafından

Kesinlikle giyilir canım mavi kot gibi olan çok hoşuma gitti

(1,401 puan) tarafından

O kot canım bu yüzden biraz fiyatı diğerlerinden yüksek

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 321 göst.
8 Nisan 2024 Moda kategorisinde NSYhO (392 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 582 göst.
5 Nisan 2023 Moda kategorisinde Cansu880 (211 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 507 göst.
4 Ekim 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde Busraaaaaaaaa (9,473 puan) tarafından soruldu
+3 oy
16 cevap 726 göst.

Kategoriler


1,512,371 soru

24,668,311 cevap

367,118 kullanıcı

...