Ben krem falan kullanmıyorum balım postun yukarı çıksın diye yazıyorum
Pure beauty kullandınız mı bilmiyorum. Watsonda satışı var. Yaklaşık 2 yıldır bunu kullanıyorum fondöten falan kullanmıyorum artık çokta memnunum.
1,512,178 soru
24,665,965 cevap
366,976 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın