+5 oy
697 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (8,931 puan) tarafından

Günaydın gününüz aydın olsun nasılsınız hanımlar bol bereketli gününüz olsun inşallah ♥️ ☺️ 


Bütün işlerimi yaptım kocama kahvaltı hazırladım yolcu ettim akşama yemeğimi yaptım koydum ocağa büyüğüm uyuyor küçüğüm emiyor bende o sırada bi kahve içeyim dedim sizler neler yapıyorsunuz ♥️ ☺️ ✨ 



Bayılıyoruz anne koynuna 


image



image


14 Cevaplar

+3 oy
(2,889 puan) tarafından
Günaydın canım iyiyim şükür sen nasılsın benimde sen gibi kücük bebekliyiz bende yapıcam kahve afiyet olsun sanada gerçi nereye icicem çamaşırda serilcek arkadan ağlıcak biliyorum emzir diye kahve en son :))) 
(8,931 puan) tarafından
+1
Çok şükür iyiyim canim Allah razı olsun ♥️

Ben astım cok şükür makinada yikananlar da asildimi birtek cekme kaldı onun içinde bi saat 10 olsun insanları rahatsız etmeyim istiyorum
(2,889 puan) tarafından
+1
Sendende Allah razı olsun canım benim ❤️
-Reklam-
+3 oy
(16,097 puan) tarafından

Ohh afıyet olsun :angel:

Bizde ödev yapıyoruz zabaan köründe :D

image


(8,931 puan) tarafından
+1
Rabbim zihin açıklığı versin inşallah cnm hayırlı evlat eylesin inşallah ♥️☺️
+3 oy
tarafından

Günaydın canım maşallah size <3 afiyet şifa olsun bizde erkenciyiz hazırlandık merkeze gidecez inşallah son anda verilen bir kararla ☺

(8,931 puan) tarafından
+1
Sözde bizde bugün avm yapacaktık eşimi ise çağırdılar :( kaldı
tarafından
+1
Abla benide götür ☺
(187,425 puan) tarafından
+1
alisveristemisin hulyos
tarafından
+1
Hem gezme hem de alışveriş sevdoşum yeni eve vardım ☺

Melike geç kaldın canım birdahaki sefere olur mu ☺☺
tarafından
+1
Haha olur ❤
+3 oy
tarafından
Hayırlı sabahlar canım sefanız olsun ❤️ 

Ben de bugün bi çılgınlık yapıp eşime kahvaltı hazırladım yolladım birazdan da kendimiz yaparız☺️ evi süpürdüm temiz toplu yemeğimi en son yaparım inşallah 
(8,931 puan) tarafından
+1
Teşekkür ederim cnm Allah razı olsun ♥️

Bende şimdi supurucem inşallah sabah saatlerinde rahatsız etmeyim istedim insanlari
tarafından
+1
İyi yapmışsın canım benim ev tek katlı rahat oluyor kış günü her yer kapalı olunca. Ama ses dışarı çıkıyor mu deniycem bir gün makinem sessiz diye biraz rahat takılıyordum :D
+2 oy
(1,799 puan) tarafından
Maşallah maşallah canım valla helal olsun sana. Biz uyuyoruz daha . Kızlarım uyuyor bebiş ağlıyor bende yataktayim
(8,931 puan) tarafından
+1
Teşekkür ederim cnm Allah razı olsun

Bol keyifli uykuları olsun inşallah
+1 oy
(8,158 puan) tarafından
Benimde bitti kahvem bebeler uyandı şimdi iş yapacagim akşama ıspanak çorba yapacam ama erken
(8,931 puan) tarafından
+1
Afiyet olsun cnm kolay gelsin bebeler sakinken yapayım istedim bugün eşim bismillah dedi işe başladı akşama ac olur evde olsaydı bu saatte yapmazdım
+1 oy
(15,589 puan) tarafından
Hayırlı sabahlar canım 

MaşaAllah bütün işler bitmiş ohh ne güzel ben annemlerdeyim yenı uyandık sayılır 
(15,589 puan) tarafından
+1
Oooh afiyet olsun bıtanem ❤❤
İyim canım şükür bursa'da olduğum için pek fırsat olmuyo girmeye arada günlük zıkırler için bakıp çıkıyorum ☺
(15,589 puan) tarafından
+1
Büşra sanada nasip olur inşaAllah önce sağlık tabiki gerisi halolur Allah'ın izniyle ❤
(8,931 puan) tarafından
+1
İnşallah cnm Allah razı olsun
tarafından
+1
Bol keyifli geçsin inşallah canım❤️
(15,589 puan) tarafından
+1
Sağolun kızlar ❤❤
+1 oy
(5,501 puan) tarafından
Afiyet olsun bende çocuklarıma kahvaltı hazırlayıp işe geldim. Bebekli zamanlarım cok zor geçmişti aboo hatırlamak bile istemiyorum huylarını yediklerim huysuz mızmız :))) 
(8,931 puan) tarafından
+1
Benimkiler de huysuz ama canları sag olsun kolay gelsin cnm
+1 oy
tarafından
Kar yağmış her yer bemneyaz bende daha kahvaltı hazılıycam afiyet olsun canım ❤️ 
(8,931 puan) tarafından
+1
O kardan bizede yolla hasret kaldık beyaz örtüye ♥️
+1 oy
tarafından
Hamarat kadının hali başka valla yeni uyandım kaç gündür misafirim vardı sabah gittiler işte şimdiden sonra yapacam iş güç ☺ 
(8,931 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnm kolay gelsin
tarafından
Sağol canım
0 oy
tarafından
Günaydın canım bende erkenciyim bugun işlerimi yaptım dünden yemeğim var birazdan cıkıcam ben görümceme gidicem 
0 oy
(67 puan) tarafından
Oy maşallah paşaya ya ben güne kötü başladım usta geldi evin anası ağladı ordan oğlum sesi değişik bugün 2 kerede kustu napcam bilmiyorum 
0 oy
(39,734 puan) tarafından

O parmakları teker teker ısırabilir miyim canım çekti de :P


Daha iş yaptım sayılmaz. Sadece kahvaltı yaptık bulaşıkları yıkadım. Şimdi kalkıp eve süpürge tutacam. WC yıkayacam. Sonra aksam yemeği için hazırlık yapacam. 

0 oy
(9,213 puan) tarafından
Günaydın hayırlı sabahlar bende oğlumu emmeden kesmeye çalışıyorum ama olmuyor gece sabaha kadar çığlık çığlığa ağladı herkesi uyandırdı mecbur verdim nasıl bırakacaz  bilmiyorum kızıma pis oldu dedim bırakmıştı

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 598 göst.
+3 oy
17 cevap 721 göst.
+1 oy
9 cevap 406 göst.
28 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Bikahve (1,805 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 201 göst.
3 Haziran 2025 Diğer kategorisinde curious (1,721 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,402 soru

24,668,676 cevap

367,144 kullanıcı

...