Bacılarım ben bebişin kıyafetlerini yarın yıkayacam ve ütüleyecem nasip olursa, biberonları ve emzikleri de yarın kaynatsam bir daha kaynatmama gerek kalır mı doğuma kadar? Bir de doğuma kadar bir daha yıkamaya gerek var mı kıyafetleri?
Gerek yok cnm sağlıkla al kucağına bebeışını inşallah cnm
1,512,473 soru
24,669,587 cevap
367,184 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın