Valla mantar yapınca ertesi güne az bişeyde olsa kalıyo bizim. Tavuklu mantar sote yapıyorum genelde ve hepte ısıtıp yedik. 5.5 senelik evliyim daha bişey olmadı
Aman ben zaten mantardan korkuyorum tövbe ısıtıp yemem
1,512,241 soru
24,666,712 cevap
367,038 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın