+1 oy
549 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (3,870 puan) tarafından

Kızlar eşim doğum günüm için alacak sizce nasıl güzel mi 

image

image

11 Cevaplar

+1 oy
(4,181 puan) tarafından

Dur kız millet yılbaşına girmekle meşgul :D

tarafından
Smskdkdldçdç
(3,870 puan) tarafından
Arada benim montu da yorumlarlar  :)))
(4,181 puan) tarafından
Güzel güle güle giy
-Reklam-
+1 oy
tarafından
Soruyor musun?:)))) link at hemen:))
(3,870 puan) tarafından
Zühre marka  bebeğim 7300 TL ben fazla buldum alma dedim eşim 3 renkten 3 ayrı beden getirmiş yarın yine 3 montu mağazaya götürüp siyah kendi bedenim alacam :)))
tarafından
Hem zührenin hem setremsin mont tarzına benziyor bebekim zaten de bj yıl bakmadım hiç. Kaban aldım onu kullanıyordum. Bu yıldan alıyım seneye 30 bin olur en az :)))) maşallah eşin de baya gani gönüllüymüş:) şaka bir yana Allah razı olsun. Siyah rengi daha şık duruyor.
(3,870 puan) tarafından
Ben de Zühre seviyorum kalitelii geçen sene de trencini aldım ben kaşe sevemiyorum ya. Aynen hediye olduğu için habersiz getirmiş içinden bintane seçeyim diye
+1 oy
(1,050 puan) tarafından
Guzelmisbence
(3,870 puan) tarafından
Çok güzel bugün gidip alacam mağazadan
+1 oy
(10,512 puan) tarafından
Kapalıysan siyah açıksan bej rengi 
(3,870 puan) tarafından
Kapalıyım
0 oy
(27,104 puan) tarafından
Güzelmiş. Siyahi daha iyi duruyo bence 
(3,870 puan) tarafından
Siyahı ben de çok beğendim çok şık ve kaliteli
0 oy
tarafından
Tesettürlüysen güzel olur siyahi daha güzel ama bnm için çok fazls uzun 
(3,870 puan) tarafından
Tesettürlüyüm boyum da 1.70 o yüzden uzun bana daha yakılıp ara boydansa
0 oy
(4,180 puan) tarafından
Nedense beyazimsiyi begendim...
(3,870 puan) tarafından
Krem de modelini gösteriyor evet ama siyahın dokusu daha kaliteli
(4,180 puan) tarafından
Ben kremi beğendim çünkü montu genel hatlarıyla ortaya çıkarmış ✓
0 oy
(2,443 puan) tarafından

Krem renk modeli çok şık göstermiş :angel:

0 oy
(5,183 puan) tarafından
İkinci modeli çok gördüm burda giyen. Boyun varsa kaldırırsan çok güzeller . Dokusu da çok hoş bakmıştım.
(3,870 puan) tarafından
Evet dokusu çok hoş kaliteli
0 oy
(7,044 puan) tarafından
Krem olanı daha çok hoşuma gitti 
0 oy
(11,014 puan) tarafından
Ben genelde bu tarz beğenmiyorum cnk boyum çok uzun değil uzun boylu hanımlara daha çok yakışıyor bence bütün iyiyse bu arada alttaki renk güzel 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 626 göst.
25 Ekim 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde Yalan.4545 (755 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 398 göst.
14 Ocak 2025 Kültür-Sanat kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 538 göst.
16 Aralık 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 960 göst.
11 Ocak 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Hayal1907 (337 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,237 soru

24,666,690 cevap

367,036 kullanıcı

...