+2 oy
819 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (8,931 puan) tarafından

Selamın aleyküm hanımlar nasılsınız uyudumu bebeler icildimi kahveler ben yorgunluktan ölüyorum ama biraz daha iş yapıp öyle yatmayi düşünüyorum bebemde uyumuyor zaten :woot: 



Ama mutfakta en sevdiğim köşe burası oldu çaycı sığmadı onu tezgah üzerine indiricem yarın 


image


12 Cevaplar

+1 oy
(9,473 puan) tarafından

Ayy ne güzel olmuş benim mutfakta da buzdolabınin yanında kiler dolabı gibi uzun var yerden tavana kadar bende bı bölümü kuru bakliyat bı bölümü böyle küçük ev aletlerini koydum kapağı da kapattım mis :D

(8,931 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnm benimkinin tek sorunu kapağı yok
(9,473 puan) tarafından
Olsun canım dağınık olmasın yeter
-Reklam-
0 oy
(15,831 puan) tarafından

Bebe ayakta bende tüm işi bıraktım oturuyorum:)

Ben böyle açıkta kalan aletleri sevmiyorum ya temiz bi görüntü olusturmuyor

(8,931 puan) tarafından
Odasının kapağı yok boş durmasını istemedim yinede teşekkür ederim ☺️
0 oy
tarafından
Bebem uyudu bende yorgunluktan nasil uyuyacam diye düşünüyorum ☺ ellerine kollarına sağlık canım maşallah maşallah çok yorma kendini
(8,931 puan) tarafından
Adami yarın bulamam bulmuşken az daha yorayim
0 oy
(5,190 puan) tarafından
Başım çatlıyor bi yandan kızı bi yandan karnımı doyuruyorum makarna yiyorum vee kirli sepeti izliyorum :) 

Kolay gelsin ne güzel ya hepsi el altında olacak 
(8,931 puan) tarafından
Afiyet olsun cnm

Teşekkür ederim
0 oy
(17,478 puan) tarafından

Taşındınız mı :)

En som kahvaltı yapmıştım çocuklara yemek yedirirken kendim sonra yerim dedim yemedim şimdi çok acıktım yarım simit yiyorum :)

image

(8,931 puan) tarafından
Afiyet olsun cnm evet çok şükür taşındım
0 oy
tarafından

Bebe uyuyor birseyler atistirdim 

Kahve içesim.var ama kalkamıyorum yerimden hastayım 

Kocam aricak hala aramadı uyz..

Yorma kendini busraabusraa
(8,931 puan) tarafından
Oturduğum yerden koli açıyorum sadece cnm
0 oy
tarafından
Yeni ev mj burasi canim 
(8,931 puan) tarafından
EVET cnm
0 oy
(868 puan) tarafından
Taşındın mı canım güle güle sağlıkla otur inşallah
(8,931 puan) tarafından
Evet cnm bugün geldi esyam
0 oy
(758 puan) tarafından
Çok kalabalık görünüyor. Sade kullanabilirsin 
(8,931 puan) tarafından
Teşekkür ederim bugün yerleşmeye başladım illaki zamanla azalır çoğalır bi düzen olur
0 oy
(676 puan) tarafından
Ne kadar kira ayıptır sorması taşındın heralde yorumlardan öyle anladım bende çıkcam ev arıyorun kiralar almış başını gidiyor
(8,931 puan) tarafından
17 bin cnm
(676 puan) tarafından
Hiç 15 e ev yok 20 bin zor buldum
0 oy
(1,858 puan) tarafından
Kız böyle açıkta yaglanmaz mı ben hepsini dolaplara koyuyorum sürekli temizle temizle bı hal oldum
0 oy
(2,573 puan) tarafından
Çok güzel olmuş dogal varsa üstte kahve fincani koy canm

İlgili sorular

+2 oy
6 cevap 633 göst.
14 Şubat 2025 Aile & Aşk kategorisinde ASMIRA&TOPRAK&RUZGAR (8,931 puan) tarafından soruldu
+2 oy
16 cevap 1,184 göst.
2 Şubat 2025 Aile & Aşk kategorisinde ASMIRA&TOPRAK&RUZGAR (8,931 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 645 göst.
8 Ekim 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
15 cevap 1,764 göst.

Kategoriler


1,512,289 soru

24,667,195 cevap

367,052 kullanıcı

...