0 oy
297 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (5,418 puan) tarafından
Ben 19yaşımda geçirmiştim bu sorunu. Tıpkı aynı bi tane sivilce gibi bişey var bebeğimin elinde. 2gündür fark ettiğim. Ve 1haftaydı bebeğimi hastahane ye masaja götürüyordum.  Şu an çok endişeliyim. Anneme bak bendekinin aynısı dedim. Yok kızım diyor. Ama aynısı. Ne yapa bilirim? 

1 cevap

0 oy
(2,129 puan) tarafından
Emin oldunuzmu hastaneye götür sor masaja neden gotuyuyorsun ki bu arada kendin evde yap çocuğuna 
(5,418 puan) tarafından
Şükür canım. Değilmiş. Elinde ki jendiliğinden kayb oldu
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 451 göst.
10 Ekim 2025 Diğer kategorisinde damlaaktas4682 (1,531 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 279 göst.
25 Ekim 2023 Aile & Aşk kategorisinde Benceemine (458 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 232 göst.
26 Eylül 2023 Diğer kategorisinde sinem_34 (26 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 273 göst.

Kategoriler


1,512,149 soru

24,665,569 cevap

366,955 kullanıcı

...