Bu bölüm merak ediyorum geçen bölüm çok güzeldi bakalım nasıl olcak kardeşlerin arası açıldı taner babasıyla yüzleşcek çiritci dedem yere yıgılcak onu görünce kendi dedemi görüyorum sanki(
Bende izliyorum kizlarida uyutursam kahve yapıp oturcam inşallah ☺
Ben bennnher hafta onu bekliyorm sadece onu izliyorum
1,512,482 soru
24,669,857 cevap
367,196 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın