0 oy
932 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (323 puan) tarafından

image

ilk 10 dk da çıktı ama bilemedim

19 Cevaplar

0 oy
(10 puan) tarafından
Yok gibi gözüküyor burdan silik mi çıktı yoksa hiç mi yok t kısmında 
(323 puan) tarafından
Silik çıktı
-Reklam-
0 oy
(1,462 puan) tarafından
Bence var t nin orda silik gözüküyor adetin gecikti mi
(323 puan) tarafından
3 gün gecikti
0 oy
(14,397 puan) tarafından
Bişey Yok gibi hayırlısı olsun 
(323 puan) tarafından
Teşekkürler
0 oy
tarafından
Yok nazlı maalesef 
(323 puan) tarafından
Hayırlısı olsun
0 oy
tarafından
Gecikti mi geciktiyse kaç gün gecikti en az 4.5 gün olması lazım erken gebelik testi daha hızlı sonuç verir bence 
(323 puan) tarafından
3 gün geçti
0 oy
(9,700 puan) tarafından
Yok gibi burdan
(323 puan) tarafından
Hayırlısı olsun
0 oy
(31,436 puan) tarafından
Ben bembeyaz görüyorum 
(323 puan) tarafından
Hayırlısı olsun teşekkürler
0 oy
tarafından

Bencede yok ......

(323 puan) tarafından
Hayırlısı olsun teşekkürler
0 oy
(20,159 puan) tarafından
Ben göremedim.
(323 puan) tarafından
Hayırlısı olsun teşekkürler
0 oy
(3,762 puan) tarafından
Bekle biraz daha tekrar yaparsın,belli olmuyor bazen.
(323 puan) tarafından
Teşekkürler tekrar deniyecem
0 oy
(296 puan) tarafından
Ben gördüm ama 3 gün gecikmeyle daha belli olmasi lazım 
(323 puan) tarafından
Oğlumda da üç gün gecikmeli öğrenmiştim çok silikti
0 oy
(6,162 puan) tarafından
Çok hafif silik bir çizgi var ama ilk 5 dakika içerisinde çıkması gerekiyor. İnşallah bu sefer tutmuştur nazlıcığım. Rabbim gönlüne göre versin inşallah
(323 puan) tarafından
Allah razı olsun canım hayırlısı olsun inşallah
0 oy
(187,414 puan) tarafından
nazli sende stresten erken menepoz falan olma ihtimali varmi
(1,276 puan) tarafından
Eşinin sonuçlarında sıkıntı var Nazlı’nın çok üstüne düşüyor bu işin. Eşine gerekli vitaminleri alsa biraz kafadan atsa olur aslında
0 oy
(789 puan) tarafından
Kız nazlı sen yinemi geldin elinde test ile
(545 puan) tarafından
Ahahahaha kız güldürdün valla
(789 puan) tarafından
Hep gülesin insalh Nazlı insalh hamile kalır ama olmadığını bile bile post aciyo
(545 puan) tarafından
Evet pek takılmıyorum yani okuyorum yorum yazmıyprum ama nazlı benim kafamda bile yer etti :)
(789 puan) tarafından
Kendini bir şekilde fenomenlestirdi
0 oy
(32,624 puan) tarafından
Yok nazlı gözükmüyor
0 oy
tarafından
Rabbım gönlüne göre versin inşallah nazlican
0 oy
(879 puan) tarafından
evet silik çizgi var ama çok net değil bazen testler yanıltıyor kuruma çizgisi olabiliyor en iyisi sabah erken bi kan ver 
0 oy
(2,037 puan) tarafından
Yok gibi duruyor
0 oy
(1,078 puan) tarafından
Yillar onceki kendimi gördüm sanki.   :)  bence çok silik golge var gibi 

İlgili sorular

+3 oy
10 cevap 771 göst.
19 Nisan 2025 Diğer kategorisinde 1Sehzade Annesi (553 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 1,097 göst.
0 oy
7 cevap 542 göst.
6 Kasım 2023 Diğer kategorisinde aysenur_dilay (176 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 554 göst.
20 Aralık 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,149 soru

24,665,535 cevap

366,953 kullanıcı

...