Kızımın bacağında morluk oluyor sürekli yaklaşık 3 aydır çıkıp çıkıp kayboluyor iki üç defa götürdüm çocuk doktoruna bişey yok deyip gönderiyorlar ama kızım çok iştahsız hep ağrıyor diyor neresi ağrıyor bilmiyorum çok üzülüyorum ne yapacağımı bilmiyorum bilgisi olan var mı başka doktora mi gideyim
Genelde düşünce bir yere fln değince böyle oluyor kızın vücudu hassas olduğu için hemen morarabiliyordur
1,512,233 soru
24,666,634 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın