0 oy
151 göst.
Diğer kategorisinde (629 puan) tarafından
Slm kizlar 27+3 haftalık oldum en son 19 haftalikken gitmiştim bu cuma gunu gidecem o zaman 28 haftalik olacam seker yükselmesi özel hastanelerde ayri ucret alıyorlar mi? Yaptirmayi dusunuyorum yaptıranlar nicin yapiliyor bilgi verir misiniz

2 Cevaplar

0 oy
(296 puan) tarafından
Ben yaptırmadım diğer testleri yaptırmıştım sadece.  Yaptıranlar yazarlar 
(629 puan) tarafından
Bende 2kizimda yaptirmadim ama bu hamileligimde 3 4 gundur ayak altlarim yanıyor gibi etrafimda seker olabilir diye yaptiramayi düşünüyorum
-Reklam-
0 oy
(3,045 puan) tarafından
Evet kan bakiyolar ucretli oluyor canim. Benim bebegimin suyu fazlaydı doktor istedi iyikide yaptirmisim sekerim yuksek cikmisti  dikkat ettim ondan sonra.
(629 puan) tarafından
Nelere dikkat ediyorsun cnm
(3,045 puan) tarafından
İnsülin veriyor canim ama ben insulin kullanmadim diyetisyene gittim sekeri cikardim yediklerimden sekerimi takip ettim yukselmedi sükür kizim 2 yasina gircek nerdeyse☺️

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 222 göst.
+1 oy
2 cevap 240 göst.
20 Ocak 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Bsranaz (608 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 354 göst.
7 Nisan 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Serennn (1,706 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,812 cevap

367,243 kullanıcı

...