0 oy
174 göst.
Diğer kategorisinde (519 puan) tarafından
Anneler oğlum 19 aylık zorla bişeyler yedirmeye çalışıyorum. Yemiyor. Süt içmez peynir yemez diğer şeylerde zorla yediriyor o da çok az çoğu zaman yemiyor. Ağzından çıkarıyor ağlıyor. Emmiyor da. Nasıl aç duruyor anlamıyorum. Herşeye ağlıyor. Normal mi bu durum sizce 

2 Cevaplar

0 oy
(6,090 puan) tarafından
İyi birşey değil malesef zorlamanız :/
(2,211 puan) tarafından
Zorlamayınca da yemiyorlar ki. Aç bırakalım bir sonraki öğün yer diyorsunuz yok yine aynı
(519 puan) tarafından
İnsan napacağını şaşırıyor
-Reklam-
0 oy
tarafından
Canım ona her gün tahin yedir, iştahını açar. 
(519 puan) tarafından
Balık yağı aldım onu deniyorum

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,671 cevap

367,032 kullanıcı

...