+1 oy
644 göst.
Diğer kategorisinde (43,839 puan) tarafından

Ya çok severdim bu diziyi kimler hatırlıyor tekrar bölümlerini veriyor TrT1 bı an çocukluğuma gittim <3:unsure:

image

15 Cevaplar

0 oy
(9,210 puan) tarafından

Benim çocukluğumun dizisi <3 90 lılar bilir bu diziyi 

(43,839 puan) tarafından
Benimde çocukluğumun dizisi :))
-Reklam-
0 oy
tarafından
95liyim.

Ben hatırlıyorum isimleri falan değil ama komik konuşan bı adam vardı 
(43,839 puan) tarafından
Bende 95 liyim canım hangi ay
tarafından
Nisan 14 çiçeğim.sen?
(43,839 puan) tarafından
1 Aralık kimliğe göre ama 6 Şubat depremden sonra 6 Şubat demek bile gelmiyor içimden
tarafından
Oy kuzum. Hepimizin ortak yarası oldu demi deprem..
Rabbim bidaha yaşatmasın..
(43,839 puan) tarafından
Amin amin ❤️
0 oy
tarafından
Hiç izlemedim 
(43,839 puan) tarafından
Kaç yaşındasin
tarafından
25 yaşındayım
(43,839 puan) tarafından
2000 2003 yılları arası yayınlandı yakaalayamamissin:))
0 oy
(1,315 puan) tarafından

Çat pat hatırlar gibiyim :)

(43,839 puan) tarafından
Mük diziydi
0 oy
(16,097 puan) tarafından

Ay bende çok severdim ya hic kacirmadan izlerdik :D 92liyim bende

(43,839 puan) tarafından
Ne kadar güzeldi o günler köydeydik TRT1 TRT 2 TRT 3 ten başka kanal çekmezdi:D
0 oy
(27,107 puan) tarafından
En sevdiğim ilk 5 te ⭐❤️
(43,839 puan) tarafından
Aynen benimde ben TV izlemem zaten eski dizileri izlerim bazen YouTube den
(27,107 puan) tarafından
Ben de öyle yaparım hep
Avrupa yakası
Yaprak dökümü
1 kadın 1 erkek
Yedi numara
Aşkı memnu
(43,839 puan) tarafından
Umutsuz ev kadınları tavsiye ederim baya sarıyor
(27,107 puan) tarafından
Sağolasın bakarım bı ara
0 oy
tarafından
Bende hatırlıyorum.  Fazla izlemezdum bunu 

Ruhsar. Aynalı Tahir. Çiçek taksi. Cennet mahallesi 
tarafından
Bunları izlerdim
(43,839 puan) tarafından
Çiçek Taksiyide çok severdim
tarafından
En son babalar duyara da bayiliyorduk. Trt de varmış sabah 6 da galiba :D
(43,839 puan) tarafından
Evet onu izleyemedim daha da oda var :))
0 oy
(1,180 puan) tarafından
Haftada bir gün geç yatma hakkım olurdu, ben bu dizi için kullanırdım :) 
(43,839 puan) tarafından
Yaa ne güzel günlerdi nasıl özledim o günleri ❤️
(1,180 puan) tarafından
O zamanki diziler şarkılar... Herşey hepsi daha güzeldi ben de özledim o günleri
0 oy
(2,767 puan) tarafından
Her sene kış ayından tekrar olarak izleriz eşimle. Ve her seferinde sanki ilk kez izliyormuş gibi her sahnesine güleriz. Eskimeyen dizilerden biri bence.
(43,839 puan) tarafından
Evet sıkılmadan izlediğim tek dizi
0 oy
(31,459 puan) tarafından
Geçen sene eşimle baştan sona izledik 90lar çocukları olarak onlara özenerek büyüdük keşke şimdi de böyle sıcak aile dizileri yapsalar 
(43,839 puan) tarafından
Keşke ❤️❤️
0 oy
tarafından

Annemle izleriz arada kaç kere bitirdik :D

(43,839 puan) tarafından
Bende bebeden fırsat buldukça bakıyorum
0 oy
(232 puan) tarafından

Yaa evet çok severdim hiç kaçırmazdım çocukluğuma gittim resmen :'(

(43,839 puan) tarafından
Amcam bizden 5 yaş büyüktü o sarışın kıza aşıktı :D
0 oy
(1,071 puan) tarafından
Ayy çok sevdiğim bir dizi halada denk geldikçe izliyorum. 
(43,839 puan) tarafından
Bende canım ❤️
0 oy
(43,839 puan) tarafından
Post yukarı......
0 oy
tarafından
Ahhh ahhh çok izlerdik eski olan her şey daha düzel daha masumdu 
(43,839 puan) tarafından
Şimdi hiç biseyin tadı yok :/

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 244 göst.
28 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Acelyaalparslan (394 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 185 göst.
24 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 191 göst.
23 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Y❤️Z ❤️A❤️M (29 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 278 göst.

Kategoriler


1,512,324 soru

24,667,770 cevap

367,081 kullanıcı

...