0 oy
117 göst.
Diğer kategorisinde (154 puan) tarafından
Sezeryan olalı 2 hafta oldu fakat ilk haftalar az az kanamam oldu bugün ise yoğun şekilde geliyor sizce normal mi? 

1 cevap

0 oy
(729 puan) tarafından
Zaten regl gibi geliyor bazı gün hiç gelmiyor bazı gün geliyor kirkin çıkana kadar benim 50gun sürdü öyle sonra regl oldum ama aşırı ağrın sızın vs varsa doktora git 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 301 göst.
29 Nisan 2024 Diğer kategorisinde siynem (1 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 372 göst.
0 oy
6 cevap 332 göst.
7 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Gizemli sevdam (670 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 492 göst.

Kategoriler


1,512,751 soru

24,673,353 cevap

367,397 kullanıcı

...