0 oy
148 göst.
Diğer kategorisinde (9,473 puan) tarafından

Kızım üsütmüs boğazım ağrıyor diyor ateşi var 39 derece naptiysam düşmedi acile götürsem bakmıyor adam.akilli bide benim evde yaptığım gibi soğuk uygulama yapıyor duş aldırdım soğuk bez koydum şurup verdim havanın da etkisiyle düşmüyor çok aşırı sıcak hava :'(


Ahh çocuklar hasta olmasın:'(

1 cevap

0 oy
(3,907 puan) tarafından
Geçmiş olsun  çocuk  doktoruna gotur  özele  devlete sıra bulana kadar  acilde bir halt yapmıyorlar  ztn   cam her yeri ac  
(9,473 puan) tarafından
Sağol canım . Devlette de çocuk doktorumuz var çok ilgili sabah kendim gidicem kontrole zaten olmazsa onu da götürcem evet malesf acilde bı şey yapmıyorlar evde yaptığımı yapıyor en azından evimzde duralım şurup da verdim zaten calpol verdim biraz düştü
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
25 cevap 1,034 göst.
30 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Esmerim53 (2,789 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 729 göst.
22 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde NuReLLa -_- (43,839 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 207 göst.
10 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Bakiderya (1,203 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 222 göst.
28 Ekim 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,656 cevap

367,028 kullanıcı

...