0 oy
595 göst.
Diğer kategorisinde (29 puan) tarafından
Merhaba hanımlar. 33+5 gebeyim nasipse bir oğlum olacak. 2 yasinda bir de kızım var ismi İnci. 

Oğlumuz için isme hala karar veremedik. Ne çok eski ne de çok yeni bir isim istemiyoruz kısa ve tek isim koymak istiyoruz.

 Şu ana kadar olabilir dediğimiz isimler

Mete

Umut

Güney

Ege

Ama çok kararsıziz sizce hangisi daha güzel ya da onerebileceginiz güzel erkek ismi var mı. Şimdiden değerli fikirleriniz için teşekkür ederim ☺️

21 Cevaplar

0 oy
tarafından
 
En İyi Cevap
Mert ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
(29 puan) tarafından
Kardeşimin adı ☺️
tarafından
Oğlumun adi
-Reklam-
+1 oy
(9,473 puan) tarafından
Niyeyse Mete uyumlu geldi kulağa inci -mete 
0 oy
(1,684 puan) tarafından
Güney güzel.

Semih ismini seviyorum 
0 oy
(9,203 puan) tarafından
Mete ve Ege güzel
0 oy
(7,770 puan) tarafından
Yazdigin isimlerin hepsi çok güzel. Kâğıda yazın kızına cektirin. Hangisi çıkarsa o olsun. 
0 oy
(10,357 puan) tarafından
İnci ile Ege daha güzel devam eder gibi, ya da Güney 
0 oy
(6,094 puan) tarafından
Inci ye uyum olarak Ege gibi secimler arasindan. 
0 oy
(2,767 puan) tarafından
Ege daha güzel inciye uyuyor bence.
0 oy
(64,931 puan) tarafından
mete cok guzel isim
0 oy
(3,596 puan) tarafından

Mete diyorummm:)

0 oy
tarafından
Ege olabilir hem modern hem güzel 
0 oy
(553 puan) tarafından
Bnce ege köy Ege'nin incisi olur 

Bir tane ya kız :) 

Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 
0 oy
(2,148 puan) tarafından
Ege bence ❤️❤️
0 oy
(682 puan) tarafından
32 aylık kızım var 31 haftalık hamileyim benimde oĝlum olacak kızımda cinsiyet öğrenir öğrenmez ismini koymuştuk çünkü ikimizde bekarlığımızda kızımız olursa adını .... koyacaz diyormuşuz ikimizin de istediği isimleri koyduk. Ama hiç erkek bebek için düşünmemiştik o yüzden bulamıyoruz hiç birşey. Biz birkaç isim bulduk karar veremediĝimiz için kağıtlara yazıp kızımıza çektirmeye karar verdik o anı da kameraya alcaz. Hem ilerde ikisine de anı olur hemde ismini ablan koydu vs deriz diye düşündük
0 oy
(1,535 puan) tarafından
Umut oglumun ismi
0 oy
(10,369 puan) tarafından
Mete diyorum bende 
0 oy
tarafından
Güneyi seçtim bugün 
0 oy
(10,511 puan) tarafından
İsim analizi yap bende. İsim insanların karakterini belirler. Mete ismi güzel bu arada 
0 oy
(4,181 puan) tarafından

EMİR <3

Bence güzel bir isim oğluma koyduk 2.5 yaşında çok tatlı :D

0 oy
(3,272 puan) tarafından
Biz Uraz, Ege ve Ayaz isimlerini kağıda yazdık kendimiz karar veremedik çünkü. Oğlumuzun adı kuzey ve 18 aylıkken 3 ismi kağıda yazdık oğlumuz kura çekti ve Ayaz çıktı. Abisi koydu kardeşinin adını. Size de fikir olur belki 

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 648 göst.
25 Nisan 2024 Aile & Aşk kategorisinde Annelik cennettir (53 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 279 göst.
25 Şubat 2023 Diğer kategorisinde Masel (1,281 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 1,370 göst.
8 Temmuz 2019 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
+2 oy
15 cevap 935 göst.

Kategoriler


1,512,170 soru

24,665,859 cevap

366,972 kullanıcı

...