+1 oy
1,069 göst.
Diğer kategorisinde (4,927 puan) tarafından

Gördüğüm en güzel rüya <3  iyi ki doğmuş, iyi ki bizim olmuş evimizin süslü çiçeği <3 bu sefer farklı bir konsept yaptık nasıl olmuş teyzeleri ☺️

 

Fotoğraf gitti :P

17 Cevaplar

+3 oy
(529 puan) tarafından
Allah bağışlasın. Bahtı da kendi gibi güzel olsun.

Ama çocuğunuzun fotoğraflarını az sonra kaldıracak bile olsanız sadece Türkiye değil tüm dünyaya açık olan bu platformda paylaşmayın. Google verileri arasına girdiğinde sil sildiğinizi sandığınızda bile silinmiyor bu fotoğraflar ve kötü niyetli çok çok çok insan var. Bakınız bir Afgan da görebilir bu fotoğrafı, yapay zeka ile çocuğunuzun yüzünü kullanabilecek yeteneğe sahip kötü niyetli kişiler de. En basitinden daha bugün bir kullanıcı burayı eşinin de takip ettiğini söyledi. Hevesinizi anlıyorum, ama çocuğunuz için faydasız hatta ne yazık ki zararı dokunabilecek bir şey bu paylaşımlar.
-Reklam-
0 oy
(2,191 puan) tarafından
Çok güzel olmuş canım rabbim hayırlı sağlıklı uzun ömürler versin 
(4,927 puan) tarafından
Amin inşaallah teşekkür ederiz ♥️
0 oy
(2,148 puan) tarafından
Maşallah maşallah Allah bağışlasın konsept de çok güzel prenses de öyle, nice güzel seneler eklensin ömrüne ❤️
(4,927 puan) tarafından
Amin inşaallah teşekkür ederiz ♥️
0 oy
(382 puan) tarafından
Kendisi zaten çiçek dier çiçeklere gerek yoktu Rabbim bağışlasın derdini gostermesjn
(4,927 puan) tarafından
Amin inşaallah teşekkür ederiz ♥️
0 oy
(813 puan) tarafından
Ayyy çok begendım maşallah kızına benimki de Eylül'de 3 yasına gırcek  ve bende bu konsepti düşündüm  zor mı cıcekleri bu hale getırmek  nerden aldn bıde  bana da yardımcın ol
(4,927 puan) tarafından
Teşekkür ederiz ♥️ beyaz ipe aralıklı bağladım çiçekleri her ipe 7 adet bağladım, tavana bantla yapıştırdım. Tavana kadar çiçek olmasına gerek yok üst kısım görünmüyor zaten 1 metre kadar boş olsun tavana yakın kısım
(813 puan) tarafından
Ama cıcekleri nerden aldn
(4,927 puan) tarafından
4 sene önce almıştım gelin çiçeğimdi onu bozup bu şekilde yaptım sonra tekrar buket yaptım ama yapay çiçekçikerde vardır
0 oy
tarafından

Maşallah süphanallah çok güzel olmuş ❤️ nice mutlu seneleri olsun 


Çiçekleri nasıl yaptın acil bilgi istiyorum:)

(4,927 puan) tarafından
Teşekkür ederiz ♥️ beyaz ipe aralıklı bağladım çiçekleri her ipe 7 adet bağladım, tavana bantla yapıştırdım. Tavana kadar çiçek olmasına gerek yok üst kısım görünmüyor zaten 1 metre kadar boş olsun tavana yakın kısım
0 oy
(1,217 puan) tarafından

Sade ve şık nasıl yaptınız çiçekleri maşllah yeni yaşi hayırlı olsun çok beğendim her zman sadelikden yanayım <3

(4,927 puan) tarafından
Teşekkür ederiz ♥️ beyaz ipe aralıklı bağladım çiçekleri her ipe 7 adet bağladım, tavana bantla yapıştırdım. Tavana kadar çiçek olmasına gerek yok üst kısım görünmüyor zaten 1 metre kadar boş olsun tavana yakın kısım
(1,217 puan) tarafından
Çok hoş kendiniz aldniz icecekleri
(4,927 puan) tarafından
Benim gelin çiçeğimdi ☺️ tekrar buket yaptım
0 oy
(5,470 puan) tarafından
Maşallah subanallah Allah doğum günü kutlu olsun prensesin❤️Rabbim yüzü gibi kaderinide güzel yazsın ❤️
(4,927 puan) tarafından
Amin inşaallah teşekkür ederiz ♥️
0 oy
(5,158 puan) tarafından
Maşallah Allah bağışlasın çok güzel olmuş nice güzel seneleri olsun prensesin ❤️
(4,927 puan) tarafından
Amin inşaallah teşekkür ederiz ♥️
0 oy
(9,461 puan) tarafından
Maşallah çiçeğe Allah sağlıklı uzun ömür nasip etsin❤
(4,927 puan) tarafından
Amin inşaallah teşekkür ederiz ♥️
0 oy
(1,852 puan) tarafından
Çok güzelsin prenses maşallah sana 
(4,927 puan) tarafından
Teşekkür ederiz ♥️
0 oy
(1,248 puan) tarafından

Çiçek gibi olmuş <3

(4,927 puan) tarafından
Teşekkür ederiz ♥️
0 oy
(34,544 puan) tarafından

masAllah Rabbim bağışlasın 

(4,927 puan) tarafından
Amin inşaallah ♥️
0 oy
(8,705 puan) tarafından
Maşallah. Bende 3 yaşında bu konsepti yapacağım Instagram da görmüştüm. Çok hoş nice güzel yaşlari olsun. 
(4,927 puan) tarafından
Teşekkür ederiz ♥️
0 oy
tarafından
Çok guzel.masallah maşallah fistik 
(4,927 puan) tarafından
Teşekkür ederiz ♥️
0 oy
(32,622 puan) tarafından
Maşallah ne kadar güzel olmuş hem kendisi hem süsler ♥️
(4,927 puan) tarafından
Teşekkür ederiz ♥️
0 oy
(966 puan) tarafından

Maşşallah Barekallah Rabbim korusun bahtıda kendi gibi  güzel olsun inşallah bende hamileyim inşşallah benimde kızım olur<3<3<3

(4,927 puan) tarafından
Amin inşaallah ♥️ Rabbim hayırlı olanı nasip etsin

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 1,011 göst.
20 Temmuz 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 1,630 göst.
7 Ağustos 2019 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 386 göst.
9 Nisan 2022 Güzellik-Bakım kategorisinde Asfkbraocl (85 puan) tarafından soruldu
+1 oy
6 cevap 549 göst.
5 Aralık 2024 Diğer kategorisinde MEHYASEL (7,042 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,747 soru

24,673,262 cevap

367,384 kullanıcı

...