Gece gece resim çizip boyama yapalım dedik öğlen 1 saat uyumuştu benim kız )
Afiyet olsun. Bizde de herkes 10 dedimi uyudu. Ben de tek başıma takılıyorum.
Benim de bebem uyudu keyif yapıyorum keşke uykum gelse de ben de uyusam
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın