0 oy
333 göst.
Diğer kategorisinde (42 puan) tarafından

image

1 ay oldu çatı katı bir eve taşındık. sıkıntısı bitmedi. sinekten böcekten nefret ederim. evde kertenkele gördüm yaa üç dört tane hemde. ne yapmalıyım nasıl gider bunlar pazartesi günü evi ilacladik komple eşimle camı pencereyi kapattık otelde kaldik iki gün. bugün geldim yine var . Ooff yine taşınmak istemiyorum 

3 Cevaplar

0 oy
(2,002 puan) tarafından
Bilmiyorum kuzu ama benimde en korktuğum urktugum şey böcek bizeede var ama kertenkele
-Reklam-
0 oy
(2,891 puan) tarafından
Bende artık olcak camı acamıyorum ya hava gircek şansım yok bu konuda evde böcek büyük dışarda duvarda yakın geçenlerde büyük kertenkele evelsi gün kücük kertenkele Allahım iceri girer diye dün acamadım ev eski bide ağaçlı nasıl olcak bilmiyorum yeni ev istiyorum ama ordada olursa ne ararsan var bizim evde böcek
(42 puan) tarafından
aynen öyle yaz günü cam açamıyorum
(2,891 puan) tarafından
Ama açılması lazım çok sıcak yaz günleri
0 oy
(7,797 puan) tarafından
Ay ben bu beyaz kertenkeleleri görünce çok seviniyorum. 2 kez gördüm bugüne kadar evimde çok mutlu olmuştum. Fotoğrafını çekmiştim hatta. Ama çok durmuyor bunlar evde hemen gidiyorlar. 
(42 puan) tarafından
bende ağlıyorum aşırı huylaniorum hayvanlardan sinek karınca bile sevmem midem bulanır bunlar maf etti beni. camları açamıyoruz yaz günü

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 717 göst.
13 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde 242819 (983 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 214 göst.
22 Aralık 2022 Diğer kategorisinde 1Gozbebegimmm (4,315 puan) tarafından soruldu
0 oy
42 cevap 2,973 göst.
0 oy
5 cevap 483 göst.
23 Haziran 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,589 soru

24,671,120 cevap

367,267 kullanıcı

...