Cnm ben poacada kullandım beğendim ama kekte kabarmadigini duydum ama denemedim
Valla ben hep bimden alıyor um canım . Çok memnun um. Bikere a 101 den aldım börek yagim tavada sundu resmen börek
Annem hep alıyor öve öve bitiremez
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın