Ya bunuda bura not edeyim 5 ay 8 gunlyk bebegim ba ba ba diyo artim ve memme diyo ya saka gibi inanamiyorum cok mutluyumm ☺☺☀️
İnşallah bebeğinin daha güzel günlerini görürsün ❤☺
Annesiiiiiiii maşallah de yaaaa
1,512,692 soru
24,672,375 cevap
367,337 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın