0 oy
197 göst.
Diğer kategorisinde (1 puan) tarafından
Kızlar ya üçüncü gebeliğim sezeryan doğum bi kaç gündür sağ kasıkta bıçak saplanıyor gibi ağrı onla beraber bide yanma hissi var acaba neden? 

3 Cevaplar

0 oy
(34,545 puan) tarafından

Enfeksiyon dan dolayi olabilir

-Reklam-
0 oy
(976 puan) tarafından
benim hamilelğimde de oluyordu ama son zamanlatda bebek aşağı indiği için bir de üşütmüş olma ihtimalin var
0 oy
tarafından
Bendede oluyor 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 141 göst.
8 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Huzurumm (1,377 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 134 göst.
17 Şubat 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Brideblog (12 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 297 göst.
0 oy
0 cevap 219 göst.
30 Ocak 2025 Aile & Aşk kategorisinde Hasret3434 (77 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,558 soru

24,670,813 cevap

367,245 kullanıcı

...