0 oy
214 göst.
Kültür-Sanat kategorisinde (251 puan) tarafından

Atatürk üniversitesi ne kayıtlar başlamış önlisans mezunuyum tercih yaptınız mı önlisans programında önü açık ilerde iş bulabileceğim hangi bölüm mantıklı bilgisi olan var mı

Tıbbi sekreterlik bölümü mantıklı geldi 

2 Cevaplar

0 oy
(3,008 puan) tarafından
Erzurum mu canım bende Atatürk teyim tıbbı sekreter arkadaşım okuyor sınavlaeın zor olduğunu söyledi çalışmak lazım diyor veteriner laborant bölümü olabilir ama oda zor bir bölüm 
(251 puan) tarafından
Hadi ya ben Bi hastahaneye girip çalışırım diye düşünüyordum
(251 puan) tarafından
Şuan Atatürk te başvurular başlamış olarak gördüm tıbbi sekreterlik bölümünde
-Reklam-
0 oy
(11,830 puan) tarafından

ben bitirdim. ama oyle kolay ko kolay iş bulunan bölümler yok daha doğrusu zaten kimse okuduğu bölümün işini yapamıyor. Ben dört yıllık felsefe okurken de ikinci üniversite okudum.aof  olarak dört yıllık edebiyat bölümü mezunuyum 3 bucuk yil bankada amele gibi gisede calistim market kasiyeri modunda fatura odeyip döviz bozdum sattim:) baktım elin kapıcısından bile azar yiyoruz evlendikten sonra istifa ettim şimdi kendi evimde kölelik yapıyorum

(251 puan) tarafından
Tıbbi sekreterlik bölümünde Bi hastaneye girip mesela çalışamaz mıyım
(11,830 puan) tarafından
yani calisirsin illaki de milyonlarca o bolumu okuyan kisi var. onlarin arasindan siyrilip ia bulabileceksen yada torpille girecekaen olur tabi

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 806 göst.
12 Nisan 2024 Kültür-Sanat kategorisinde FurkanAnnesi (83 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 178 göst.
26 Mayıs 2022 Kültür-Sanat kategorisinde Zynp54 (1,075 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 749 göst.
13 Kasım 2021 Kültür-Sanat kategorisinde Bademira (1,540 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 723 göst.
13 Eylül 2021 Kültür-Sanat kategorisinde ffatmass (2,493 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,211 soru

24,666,310 cevap

366,996 kullanıcı

...