0 oy
244 göst.
Diğer kategorisinde (2,470 puan) tarafından
Oğluma anaokulu çıktı sabahçı veya  öğlenci olarak gidicek. Hangi saatte gideceği nasıl belirleniyor. Geçen sene eltimin kızına sabahçı çıkmıştı sabah kalkarken zorlanıyor diye öğlenci oldu. Benim oğlumda o zaman özel anaokuluna gidiyordu her sabah ağlayarak gitti resmen uyanırken zorlandığı için. 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Çıktığını nerden görüyorsunuz ben bugün gittim haftaya baslicak dedi öğretmenler sistemden de baktım pek bişey anlamadım ama..
(2,470 puan) tarafından
E devletten baktık okul sorgulama yazınca çıkıyormuş eşim baktı
(8,460 puan) tarafından
E devletten okul  yaz sorgula. Ilköğretim okulu çıkar. Oraya tıkla.
tarafından
Bugün bende eşime dedim baktı bişey çıkmadı. Hatta öğretmene sordum sistem hazırlık aşamasında haftaya baslicak dedi de oyuzden sordum.
tarafından
Şimdi baktım da oglumum adres bilgilerinde sorun var galiba eşim akşam bakıp hallediyim dedi..
-Reklam-
0 oy
tarafından
Öğretmene göre değişiyor özel anaokulu akşama kadarsa sabahtan gitmesi normal 
(2,470 puan) tarafından
Çalışıyordum sabah 9 akşam 4-5 arası alıyordum
tarafından
Gayet normal
(2,470 puan) tarafından
Benim sorum aslında sabahçı veya öğlenci olması nasıl belirleniyor kura mı çekiliyor
tarafından
Çıktığı öğretmen geçen sene öğkenci ise bu sene sabahçı olur

İlgili sorular

+1 oy
5 cevap 531 göst.
0 oy
3 cevap 173 göst.
6 gün önce Diğer kategorisinde Ayca1235 (38 puan) tarafından soruldu
+1 oy
6 cevap 339 göst.
19 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Aysegul&20 (9,053 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 349 göst.

Kategoriler


1,512,227 soru

24,666,566 cevap

367,015 kullanıcı

...