0 oy
199 göst.
Diğer kategorisinde (469 puan) tarafından
Oğlum 4 yaşına girdi 10 gün önce sürekli kaşınıyor diyor pipisinin ucunda az ufak sivilce gibi seyler var sünnet ettirmeyi düşünüyoruz özelde sizce yaşı uygunmu hiç bir tecrübem yok keşke bebekken yaptirsaydim acemilik işte bilemedik bizi neler bekliyor neler yapmamız gerekiyor ne tür uyuşma yaptırdınız ne kadar sürüyor sünnet ve sonraki süreç bilenler biraz bilgilendirseniz sevinirim çünkü hiç bilmiyorum 

2 Cevaplar

0 oy
(707 puan) tarafından
Çok basit sünnet çok korkuyordum ben 2 yaşında yaptırdım ilk cisinde ağladı sadece sonra çok rahattı bir haftada iyileşti eksta bişi yapmadım bezde daha rahat geciyor
-Reklam-
0 oy
tarafından
Küçükken yaptırmak daha iyi gecıkmeden yaptırın

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 393 göst.
5 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Arzumm (1,297 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 225 göst.
12 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Adanalibelammm (353 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 150 göst.
9 Ekim 2022 Aile & Aşk kategorisinde Sadevatandas (2,127 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 241 göst.
7 Mart 2022 Diğer kategorisinde Mucizemm233 (2,000 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,256 soru

24,666,864 cevap

367,044 kullanıcı

...