Valla benimde hiç arkadaşım da çevremde yok. 1-2 tane 60'lık teyze komşularım var onlarla da ne kadar kafalar sarabilir ki. Pekte yokluğunu aramıyorum. Sıkılınca annemi arıyorum boş muhabbetle zaman geçiyor işte
1,512,180 soru
24,665,974 cevap
366,976 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın