126 göst.
Tatil-Seyehat kategorisinde (121 puan) tarafından
İyi geceler hanımlar oğlum 17 aylik temmuz ayında tatile gidecegiz 6 _ 7 saatlik yol aranızda kucuk bebekle tatile giden varmi zor oluyor mu yol olsun otelde olsun rahat bir tatil geçirmem için neler yapmaliyim nelere dikkat etmeliyim bana yardımcı olurmusunuz:))

8 Cevaplar

(2,380 puan) tarafından
Ben umreye gitmiştim 18 aylık kızımla gayet güzel geçti birde uçakla siz yine kendinize ait araba rahat olur
(121 puan) tarafından
İnşallah öyle olur rahat ederim:)
-Reklam-
(697 puan) tarafından
Benn gidecem kızım 17 aylık aynen bende 25 gün kaldı 7 sinde Antalya'ya otele gidiyorum Allah'tan mani olmassa bende merak içindeyim
(121 puan) tarafından
Ayyy o zaman şimdiden bize Allah kolaylık versin belki güzel geçer hersey yolunda gider iyi tatiller diliyorum şimdiden;))
(482 puan) tarafından
Oğlum 4,5 aylıkken gitmiştik bi :D o zaman anneöleri de götürmüştük tabi , 4 kişi olunca birinden biriçocuğu oyalıyordu. Daha sonra 14/15  aylıkken sanırım  yalnız gittik villa kiralamıştık beklediğimden kolay oldu, yolda yanma yiyecek aldım emiyordu da zaten genelde emdi ve uyudu 6 saatlik yol boyunca , kitaplar aldım oyuncaklar aldım. Otel yerine villa olunca evde gibi oldu zaten o kısmlar hep rahattı , denize gidince de babasıyla sırayla deniz kenarında oyaladık ya da hep birlikte girdik deze
(121 puan) tarafından
Teşekkür ederim tavsiye için zaten gece çıkmayı düşünüyorum yola uyur en azından:))) inşallah benimde kolay olur
(247 puan) tarafından
11 aylıkken ve 21 aylıkken gittik. Eskisi kadar rahat olmuyor ve dinlenilmiyor ama değişiklik için iyi. 11 aylıkken 2 uyku yapıyordu yolda uyumuştu. 21 aylıkken de 9 saat yolun yarısından fazlasında emdi :) sticker kitapları falan da oyalıyor biraz
(121 puan) tarafından
Çok rahat olmam ama dediğiniz gibi değişiklik iyidir diye düşünüyorum bende :))) o zaman sticker kitapları alayim bende
(593 puan) tarafından
25 aylık kızımla hicbiryere gidemiyorum:)
(121 puan) tarafından
O da kötü bir durum bizlerinde gezmeye tatile ihtiyaci var Allah kolaylık versin canım sanada
(119,606 puan) tarafından
şimos 3 aylikken turkiyeye gittik yol yaklasik 60 kusur saat surdu yetmedi turkiye ici istanbul bodrum antalya heryeri gezdik ben zorlanmadim
Ya 60 saatten fazla süren bir yolda ne kadar abur cubur verilebilir ki en fazla
(119,606 puan) tarafından
mizmizlanmaya basladiklari zaman verdim extra benzinliklerde dondurma falanda aldim bi sekilde duruyolar oyuncak tablet cizgifilm falan idare ediyo en azindan mizmizlanmiyolar zaren arabayla gitmeyi seviyolar sıkıldık falan demiyolar önemli olan turkiyeye giris sonrasimda edirnede otelde kaliyoz dinlenmek icin o yuzdem rahat oluyo yolculuk sevmeyem cocuksa zor tabi ben 3.ay asisini yaptirdigum gun yola cikmistim biraz mizmizlik olduydu o zaman zorlandim ama donuste falan iyiydi yolun suresi tam belli olmuyo 60 kusur saat yoldatdik ama bekleme sureside icinde mesela gumruklerde kontak kapatip saatlerce bekliyoruz o surede cocuklar arabada durmuyo inip yuruyo geziyo falan
(1,303 puan) tarafından
Gerçekten tebrik etmek istiyorum sizi ben 6 saatlik araba yolculuğuna cesaret edemiyorum kusmaları var çünkü sürekli kusuyor. Bir kaç kere İstanbul dışı arabayla Sakarya bolu vs gittik Karadeniz'e gitmek istiyoruz ben zaten oraliyim çok severim eşim hiç gitmemiş ama cesaretimiz yok işte. Uçakta da az çok duruyor ama kemer olayindan falan korkuyor 2 kez Antalya'ya gittik biri gayet iyiydi ikincisinde zorladı baya bütün havaalanı ağlamasını dinledi.

Maşallah sizin cocuklars duruyor
(119,606 puan) tarafından
ben evlenmeden onxe esim her ay tr ucuyodu sonra bi ara fobisi olustu suan ucaga binmiyo ucakla gidelim desem araba diyo ben ucaga binmem diyo coxuklarla yanliz 2 kez ucakla gittim o zordu biri kucagimda dugeri yanimda kemer takmiyo camdan bakiyo korktum.diyo kabus gibiydi diger yolcular rahatsiz oluyo falan ooy ucak cok zordu ama arabada o kadar zorlanmadim ben gunduz araci kullandim cogu zaman esim cocuklari oyaladi gece esim araci kullandi cocuklarla ben uyuduk falan idare ettik oyle 40 cikmayam bebekle tr giden aileler vardi yaa gecen yil gumrukde beklerken tanismistim araba ucakdan daha rahat 7,8 aylik gebeler bile yoldaydi hani baskasi olsa ayy kramp girdi dogurcam falan derdi ama her cesit insan var yolda
(1,303 puan) tarafından
Benim kız dursa bende giderim uzunca yollara ama kendime eziyet etmektense gitmemeyi tercih ediyorum şuan zaten bende hamileyim bakalım iki bebeyle ne olacak İstanbul'a sıkışıp kalcaz herhalde
(566 puan) tarafından
29 aylık oğlumla gittik çocuğumun hiçbir zararı olmadı ama çok kötü hasta oldu sürekli uyudu hiçbir şey anlamadı diye üzüldüm:/
(121 puan) tarafından
Yaaa yazık kıyamam:(( onunla geçmiş olsun
(566 puan) tarafından
Teşekkür ederiz canım
(6,260 puan) tarafından
Oğlum 6 aylıktı ilk tatilimize çıkmıştık rahat geçmisti. Geçen sene mesela Karadeniz turu yapmıştık çok daha fazla zorlanmıştık :D
(121 puan) tarafından
Aslında bende karadeniz turu istiyordum ama çok uzak diye vazgectik:)))