Bakıcı tutup çalışayım dersen sadece evden uzaklaşmış olursun çünkü özel güvenlik ler askerî ücrete çalışıyor en fazla 2 3 bin elinde kalır onun içinde çocuklarından ayrı kalmana deymez birde sabit 8.6 saatleri yok gecesi var gündüzü var saat dilimleri çok farklı oluyor
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın