0 oy
126 göst.
Diğer kategorisinde (452 puan) tarafından
Doktor demir hapı verdi ama sormayı unuttum kutu bitince yenisini alayım mı diye hamileligimin kaçıncı ayına kadar demir hapı kullanıcam

3 Cevaplar

0 oy
(2,767 puan) tarafından
Canım o hamilelikten hamileliğe fark ediyor sanırım. Yanlış yönlendirmek istemem. Ben hamileliğin sonuna kadar kullandım. Daha doğrusu kızımın acelesi vardı birden doğum başladı. Son kontrollere gidemedim :)
(452 puan) tarafından
Tamam canım sagolasın:)
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bana doktorum demir hapini dogumdan sonra bile birkac ay kullanmam gerektiğini söylemişti kan tahlillerimde sıkıntı yoktu ama genel olarak kullanimi öyle heralde ama sen yinede doktoruna danis canım 
(452 puan) tarafından
Tamam canım sagol
0 oy
tarafından
2. hamileligim ve her ikisindede sonuna kadar demir verdi, kan degeerimde iyi aslinda ama doğumda kan kaybi cok olmamasi için gerekiyormus 

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 173 göst.
+1 oy
8 cevap 429 göst.
+1 oy
1 cevap 299 göst.
+2 oy
4 cevap 253 göst.
14 Ocak 2025 Aile & Aşk kategorisinde Pamuk şekeri (4,249 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,629 cevap

367,023 kullanıcı

...