0 oy
175 göst.
Diğer kategorisinde (1,233 puan) tarafından
20 haftalık gebeyim bugün tatonoz aşı yaptırdım kızlar kolumu kaldıramıyorum çok ağrıyor nasıl geçecek ne yapicam 

1 cevap

0 oy
(34,545 puan) tarafından

Buz koy bana oyle demişti dr

(1,233 puan) tarafından
Kolumda şuan buz var cnm 3 saattir
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,562 soru

24,670,838 cevap

367,250 kullanıcı

...