Kızlar idrarda glukoz +1 çıkmış normalde negatif çıkması gerekirken acile gittim kasık ağrım fln vardı doktor çok da onemsemedi acaba tok karnına tahlil veridgim için mi yoksa değer normal mi cnku kirmizi da yanmiyoda
1,512,270 soru
24,666,974 cevap
367,045 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın