Kızım 4 aylık ve doktorumuz 4 aydan sonra ek gıda ya geçebilirsiniz dedi .sütümdede azalma vardı zaten bugün birazcık ev yoğurdu verdim kızıma tatlara alışsın diye hey elim kırılsay dı da vermeseydim gaz yaptı ve kustu. Çok ağlıyor kendimi çok kötü hissediyorum ya.esim gaz ilacı almaya gitti inşallah iyi gelir bize dua edin kızlar. Ne diye böyle bir saçmalık yaptım bilmiyorum çok üzgünüm
1,512,350 soru
24,668,039 cevap
367,107 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın