0 oy
820 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (11,828 puan) tarafından

tatli süslemelil toz fistik yapimi çakmasi:)

tepsideki ince çekim:)


image



image

image


8 Cevaplar

0 oy
tarafından

Gel şöyle babacigina:D

-Reklam-
0 oy
(3,027 puan) tarafından
Bunu bilmeyen kaldı mı:))
0 oy
(8,305 puan) tarafından
Yapacak bişey yok fıstık olmuş 1300 :))
(11,828 puan) tarafından
he esime ispanakli kek desem hayatta yemez tatliyi. fistikli dedim. hicde sormuyor okadar fistigi nerden  bol buldun. dunya paradir da demio:) soylemedim ispanakli oldugunu. fistikli sanarak yedi:)
(8,305 puan) tarafından
Bide zekiyiz diye geciniyolar ha :)) benimkide yemez ıspanaklı desem ama fıstıklı gibi durunce gayet yemişti :))
0 oy
(4,927 puan) tarafından

Gözüm değil, midem fıstıkla doysun istiyorum ben :D

0 oy
(5,294 puan) tarafından
Nasıl kız neyden elde ettin bunu bana tüyo verir misin lütfen 
(11,828 puan) tarafından
ispanakli kek canim. tatli yaptim ic kisimdan da biraz ayirdim daha ince cektim robottan. yarin soguk baklava yapcam üstunu suslemek icin
(5,294 puan) tarafından
Aa iyi valla tadı nasıl yani fıstık tadını veriyor mu
 Çok güzel olmuş görsel olarak
0 oy
(589 puan) tarafından
Ay fıstık gibi olmuş bu :) ıspanak mı
(11,828 puan) tarafından
aynn ispanak:)
0 oy
tarafından
Çocukken çok kandırılmıştım inanarak nası da yerdik ahahah aslını görünce bir tiksinmek ben :D
0 oy
(5,024 puan) tarafından
Benim buLukta iki bızdolabı poşeti var. Ne yapsam üzerine dökerim hep. Çokta güzel yiyorlar :) 
(11,828 puan) tarafından
hamurlasmiyirmu buzluktan cikarinca ? kurutup munkoydum. hen yarin kullanmalik az bise yaptim da buzlukta duruyorsa bi ara yapim kalsin:) gelen gecene dokerim:)
(5,024 puan) tarafından
Hamurlaşmıyor. Çıkarıp buzlu ufalayınca güzel oluyor.
Dur bişey anlatayım. Misafir geleceği gün yaş pastamın üzerine dökmüştüm. Uzun zamandır buzluktaydı demek ki dolap kokusu sinmiş. Pastaya dökünce pastamdan dolap koktu. Ablam da dedi ki süpürge hortumuna temiz tülbent geçir ve üzerindeki yeşil tozları çek. Başka birşeyle süsle. Süpürgem çok güçlü, hortumu tutar tutmaz hem tülbenti hem de pastanın yarısından fazlasının süpürge hoop diye içine çekmişti:)))
(11,828 puan) tarafından
aboooovv allah seni. :)))gitti caaaanim pasta ve supurgenin bulastiginami yanasin pastayami  emeginemi :)) vah ki ne vah:)))

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 656 göst.
+1 oy
6 cevap 424 göst.
22 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde bebek2020 (796 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 291 göst.
15 Ağustos 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 1,730 göst.

Kategoriler


1,512,699 soru

24,672,683 cevap

367,353 kullanıcı

...