Benim ilk doğumum sezeryandi 2. De seseryan olur yürüyüş yapmıyorum sadece evde nekadar yürürsem o sezerysnda da yürüyüş olur mu
Benimde ilk dogumum sezeryandi ilk gunden ayaga kalkip yurumustum. Hemsireler nasil ayaklandin demisti napim benden baska cocuga gelip bakan yok demistim simdide hamileyim ve buda sezeryan olucak buyuk ihtimal bakalim bukez ayiklanabilecekmiyim
1,512,280 soru
24,667,060 cevap
367,046 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın